Promotiestrijd KKD 2018/19

Bernardo

Well-known member
Kan dit topic niet even bij de wedstrijden staan? Loop steeds te zoeken.

SC Cambuur promoveert! Hake ol?.
 

Bernardo

Well-known member
Steenvoorden ook twijfelgeval. En met het eerdere verlies van Hendriks al. Heb ik er weinig vertrouwen in dat wij een serieuze rol gaan spelen in deze play offs
 

almere036

Member
Steenvoorden ook twijfelgeval. En met het eerdere verlies van Hendriks al. Heb ik er weinig vertrouwen in dat wij een serieuze rol gaan spelen in deze play offs

Hoe belangrijk is Steenvoorden voor jullie?

Wij ook een hele hoop afwezigen. Denk dat wij gewoon lekker gaan counteren in Leeuwarden.
Geen Receveur, Vossebelt, Kip, Hoefdraad en Alhaft. Daarnaast is Efmorfidis een twijfelgeval.

Teleurstelling na de 8-0 en mislopen van halve finales is ook te merken aan de aantallen die meegaan. Slechtst 200 man mee morgen.
 

Bernardo

Well-known member
Verdedigend vind ik hem niet zo bijzonder, maar aanvallend is hij wel een wapen. 6 goals voor een CV. Daarnaast mocht Steenvoorden niet kunnen spelen, gaat Schilder een linie terug. Het begon eindelijk wat te draaien nu Schilder op het middenveld stond.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe belangrijk is Steenvoorden voor jullie?

Wij ook een hele hoop afwezigen. Denk dat wij gewoon lekker gaan counteren in Leeuwarden.
Geen Receveur, Vossebelt, Kip, Hoefdraad en Alhaft. Daarnaast is Efmorfidis een twijfelgeval.

Teleurstelling na de 8-0 en mislopen van halve finales is ook te merken aan de aantallen die meegaan. Slechtst 200 man mee morgen.

Als jullie Alhaft en Elmorfidis missen, dan mis je dus je twee smaakmakers. Uitstekende spelers vind ik dat.

Hoe kan dat? Blessures? Pech? Wordt er te hard getraind?
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel ironisch want ze worden getraind door Tobiasen en die was zelf de helft van de tijd geblesseerd. Blijkbaar nemen zijn spelers dat over.
 

almere036

Member
Als jullie Alhaft en Elmorfidis missen, dan mis je dus je twee smaakmakers. Uitstekende spelers vind ik dat.

Hoe kan dat? Blessures? Pech? Wordt er te hard getraind?

Alhaft en Receveur kruisband blessures. Zijn er pas in 2020 weer bij.
Efmorfidis is een gek verhaal. Last van lichamelijk problemen, meer wilt Tobiasen niet erover zeggen.
50/50 of hij kan spelen.

Maar idd. Met een fitte selectie had ik vertrouwen in promotie, nu is halve finale hoogst haalbare.

Heel veel blessures dit seizoen. Denk ook wel te hard getraind en veel wedstrijden in korte tijd
 

Unregistere

Well-known member
Hmm, RKC moet er nog wel eentje maken met het oog op de return. Kom op, mannen uit Waalwijk!

Moet toch eigenlijk een makkie zijn, zeker nadat er deze week een man met een hengel op het trainingscomplex van NEC verscheen. Hij kwam vissen naar talent, maar keerde naar eigen zeggen zonder vangst huiswaarts:

D6Hdbd6W4AATGjF.jpg:large
 

De Groene Scout

Well-known member
2-0 eindstand; NEC aardig op weg naar de volgende ronde.
In Leeuwarden zijn ze inmiddels ook begonnen. Cambuur - Almere na een dik kwartier nog 0-0.
 
Bovenaan