We moeten dus toe naar verplichte promotie uit de 2e divisie. Zolang dat er niet komt; wordt het nooit wat met de KKD en de hele piramide.
ik denk dat ook alleen de kampioen van de KKD promoveert dit keer.
De onderkant van de eredivisie is best sterk en de bovenkant van de KKD niet zo.
Volgens mij gebeurd het niet zo vaak dat er g??n Eredivisieclub degradeert in de play-offs. Vorig jaar ook het Roda 'in vorm' uitgeschakeld door nummer 9 Almere.
Juist dit seizoen is het niveau in de KKD een stuk hoger.
Ik hoop wel dat een ploeg promoveert die al langer (5 jaar of meer) niet meer in de Eredivisie heeft gespeeld.
Ik hoop wel dat een ploeg promoveert die al langer (5 jaar of meer) niet meer in de Eredivisie heeft gespeeld.
Doe maar Almere City. Rijke historie en mooi modern stadion.
Als de verschuiving van ??n week in de Eredivisie door gaat, heeft dat ook negatieve gevolgen voor de top 5 uit de KKD.
Die spelen dan bijna 3 weken geen wedstrijd... Belachelijk. Gaat je vorm.
Als de verschuiving van ??n week in de Eredivisie door gaat, heeft dat ook negatieve gevolgen voor de top 5 uit de KKD.
Die spelen dan bijna 3 weken geen wedstrijd... Belachelijk. Gaat je vorm.
Wellicht kunnen die een verzoek neerleggen om ook een speelronde op te schuiven.
Lijkt me wel zo handig idd. Liever 1 weekend vrij dan bijna 3 weken.
Zuur dit, stadion uitbreiding van Almere gaat nu 100% niet klaar zijn voor de eerste paar speelrondes volgend seizoen.
Lijkt me wel zo handig idd. Liever 1 weekend vrij dan bijna 3 weken.
Zuur dit, stadion uitbreiding van Almere gaat nu 100% niet klaar zijn voor de eerste paar speelrondes volgend seizoen.