Primera División

Kielse Rat

Well-known member
De vraag is waarom blijft hij opgesteld worden. Ik heb 'm gezien tegen Paraguay, dan kom je 'm wel overal tegen op het veld.

Omdat je Messi niet op de bank zet. Opmerkelijk dat Messi nu plots bij Argentinië beter gaat spelen dan bij Barcelona, het is altijd het omgekeerde geweest.
 

U.G.

Well-known member
Omdat je Messi niet op de bank zet. Opmerkelijk dat Messi nu plots bij Argentinië beter gaat spelen dan bij Barcelona, het is altijd het omgekeerde geweest.

Die romantiek gaat nu even niet op. Eigenlijk is Messi de boel bijna aan het saboteren. Als dit 'mijn'' club was, persoonlijk, was de bank al te veel.
 

U.G.

Well-known member
Dat gaat misschien ook iets te ver, gezien de kleine beetje dreiging meestal toch van hem af komt.

Maar hij speelt wel degelijk met tegenzin, en dat kan alleen maar omdat hij het team niet goed genoeg vindt om mee te doen voor de grote prijzen. En die onwil is niet fair voor de rest.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat gaat misschien ook iets te ver, gezien de kleine beetje dreiging meestal toch van hem af komt.

Maar hij speelt wel degelijk met tegenzin, en dat kan alleen maar omdat hij het team niet goed genoeg vindt om mee te doen voor de grote prijzen. En die onwil is niet fair voor de rest.
Klopt, en het is nou ook weer niet zo dat er alleen maar prutsers om hem heen lopen, er is mi toch best wel kwaliteit. Achterin mag er wel iets bij en op het middenveld stroom je met Pjanic, de Jong en Busquets ook niet over qua diversiteit.
Verder wel jammer dat Coutinho bijna weer de oude begon te worden en er vervolgens een paar weken geblesseerd uit lag.
 

U.G.

Well-known member
Klopt, en het is nou ook weer niet zo dat er alleen maar prutsers om hem heen lopen, er is mi toch best wel kwaliteit. Achterin mag er wel iets bij en op het middenveld stroom je met Pjanic, de Jong en Busquets ook niet over qua diversiteit.
Verder wel jammer dat Coutinho bijna weer de oude begon te worden en er vervolgens een paar weken geblesseerd uit lag.

Nee het is eigenlijk een geweldige groep, in potentie. Misschien dat de Messidependencia Messi ook begint te vermoeien. Fati neemt veel werk over maar waar blijven Dembele en Griezmann ? Coutinho is pech idd, Pedri en Trincao moeten ook loskomen. De groep ondergaat van alles en nog wat, en dit vergt wat tijd. Ze creeren best wel namelijk, maar scoren moeilijk. We zullen zien of dit snel omslaat.
 

U.G.

Well-known member
Hoe zal de media en supporters reageren als Messi er naast gezet wordt?

Het is wachten op correspondent Xisco.

Gisteren maakte aficionados online gehakt van Koeman. Weinig over Messi, die tot voor kort untouchable was ( uiteraard ). Meestal bij supporters ( vooral in Zuid-Europa ) is de coach de lul.
 

gevegt

Well-known member
Het is wachten op correspondent Xisco.

Gisteren maakte aficionados online gehakt van Koeman. Weinig over Messi, die tot voor kort untouchable was ( uiteraard ). Meestal bij supporters ( vooral in Zuid-Europa ) is de coach de lul.
Ik reageer niet eerder dan dat Xisco haar licht over dit probleem heeft laten schijnen.
 

U.G.

Well-known member
Geen idee. Maar jij gaat er van uit dat het een jongen is?

hmm...tsja nu je het zegt, eigenlijk wel ja. Hij/zij kan zo goed en uitgebreid over voetbal praten dat ik seksistisch genoeg ben om uit te gaan van een jongen. En anders was het ook Xisca he.
 

gevegt

Well-known member
hmm...tsja nu je het zegt, eigenlijk wel ja. Hij/zij kan zo goed en uitgebreid over voetbal praten dat ik seksistisch genoeg ben om uit te gaan van een jongen. En anders was het ook Xisca he.
Persoonlijk ga ik er van uit dat het een meisje is. Vooral gezien de adoratie jegens Messi. Een zusje van Janssen zeg maar.
 

U.G.

Well-known member
Persoonlijk ga ik er van uit dat het een meisje is. Vooral gezien de adoratie jegens Messi. Een zusje van Janssen zeg maar.

Ik weet dat je een hele wijze man bent, dus nu breng je me aan het twijfelen. Xisco dus een meid ? Wow dat internet joh.
 
Bovenaan