Primera División

JMD

Well-known member
Nu wel een penalty voor de Koninklijke?
Volgens de regels zal dit wel hands zijn, maar ook hier vind ik dus echt niks.

Penalty dus voor Real.

JMD

Well-known member
Vlak voor tijd toch nog een rode kaart, Pedri 2e geel.

Opstootje nog aan de zijlijn...

Batigoal

Well-known member
In de schaduw van de twee topploegen doen Villarreal en met name Espanyol het goed dit seizoen. Beiden spelen echt aantrekkelijk voetbal. Leuk om te zien dat er wat andere ploegen bovenin meedraaien. Ook Elche en Rayo spelen leuk.

Dat gaat wel ten koste van met name de Baskische clubs. Athletic draait nog wel mee in de middenmoot, maar met name Sociedad heeft voorlopig een matig seizoen. Al wonnen ze afgelopen wel eindelijk weer eens. Dankzij wie anders dan Oyarzabal. Komende weekend spelen ze de Baskische derby tegen elkaar trouwens, dat is wel een aanrader.

Raul

Well-known member
Na een geweldige wedstrijd van Real Sociedad tegen Athletic zit ik nu weg te kwijnen bij het zien van Valencia. Het is werkelijk pijnlijk en beschamend hoe ver we zijn afgegleden. Oké, het is tegen Real — oppermachtig zoals altijd — maar toch… 3-0, net van Bellingham.

JMD

Well-known member
Valencia is toch (net als bv HSV en Twente een jaar of 10 terug) 'an accident waiting to happen' voor zij afdalen naar de Segunda?

Raul

Well-known member
City Football Group is nog steeds aandeelhouder van Girona, maar door UEFA-regels mochten ze hun invloed tijdelijk niet uitoefenen. Hun aandelen zitten deels in een trust en er mogen voorlopig geen spelers of geld heen en weer. Het lijkt dus alsof ze niet meer investeren, maar in feite is het een pauze vanwege regelgeving, geen vertrek.

Artikel is van vorig jaar en ze spelen geen Champions League meer, maar nog actueel volgens mij: https://www.lavanguardia.com/medite...irona-champions-league-spain-soccer-uefa.html

Laatst bewerkt:
Bovenaan