Janssen
Well-known member
Pfff....simpele intikkertjes. Kan ik ook...
Die gaat het door jouw voorspelde aantal goals in september al halen. Hoe voelt dat nou om er zo totaal geen kijk op te hebben?
Pfff....simpele intikkertjes. Kan ik ook...
Ach...ik ben t gewend...Die gaat het door jouw voorspelde aantal goals in september al halen. Hoe voelt dat nou om er zo totaal geen kijk op te hebben?
Ja, hoor! Wie scoort er drie keer tegen Malaga? Zazaaa haha. Maar ligt niet aan zijn kwaliteiten hoor want Malaga achterin is echt een drama. Verder zijn wij ontzettend goed bezig en hebben niet eens verloren. Marcelino is, zoals ik al jaren zeg, een topper!
Verder U.G. als je dit leest, bericht ik uit Lisboa. Mijn laatste dag hier en het is gevlogen. Lisboa heeft mijn hart gestolen irmao .
Goeie goal, knappe tegendraadse kopbal.Haha, wow. Betis maakt de 0-1 in de extra tijd.
Vanavond speelt Real thuis tegen Betis, ?n Ronaldo mag weer meedoen. Hij heeft z'n schorsing er al weer op zitten, eentje die hij kreeg omdat Umtiti hem omver liep, maar ok het is cool je mag idd niet aan scheidsrechters zitten ook al is tie blijkbaar lid van Boixos Nois. Maar we gaan dus weer beginnen.
Na 5 wedstrijden op een keurige 7e plek.
Het gaat niet helemaal volgens plan Nog zo'n kunstje en Real kan zich bijna volledig gaan richten op de CL. Maar dit gaan ze nog wel recht trekken.
Leuk feitje, Messi heeft na 5 wedstrijden in la liga evenveel gescoord als heel Madrid.