Primera División

U.G.

Well-known member
Ja, hoor! Wie scoort er drie keer tegen Malaga? Zazaaa haha. Maar ligt niet aan zijn kwaliteiten hoor want Malaga achterin is echt een drama. Verder zijn wij ontzettend goed bezig en hebben niet eens verloren. Marcelino is, zoals ik al jaren zeg, een topper!

Verder U.G. als je dit leest, bericht ik uit Lisboa. Mijn laatste dag hier en het is gevlogen. Lisboa heeft mijn hart gestolen irmao ;).

Ah ok estas ai :eek:...of eigenlijk niet meer, je bent vast alweer terug. Tof dat je het cool vond...kan ook bijna niet anders...ben je nog buiten Lisboa geweest ?
 

U.G.

Well-known member
Vanavond speelt Real thuis tegen Betis, ?n Ronaldo mag weer meedoen. Hij heeft z'n schorsing er al weer op zitten, eentje die hij kreeg omdat Umtiti hem omver liep, maar ok het is cool je mag idd niet aan scheidsrechters zitten ook al is tie blijkbaar lid van Boixos Nois. Maar we gaan dus weer beginnen.
 

Janssen

Well-known member
Vanavond speelt Real thuis tegen Betis, ?n Ronaldo mag weer meedoen. Hij heeft z'n schorsing er al weer op zitten, eentje die hij kreeg omdat Umtiti hem omver liep, maar ok het is cool je mag idd niet aan scheidsrechters zitten ook al is tie blijkbaar lid van Boixos Nois. Maar we gaan dus weer beginnen.

Na 5 wedstrijden op een keurige 7e plek.
 

Janssen

Well-known member
Het gaat niet helemaal volgens plan :eek: Nog zo'n kunstje en Real kan zich bijna volledig gaan richten op de CL. Maar dit gaan ze nog wel recht trekken.

Dat verwacht ik ook wel. En anders is de Europa League ook leuk voor de verandering toch?
 

Ska P 187

Well-known member
Leuk feitje, Messi heeft na 5 wedstrijden in la liga evenveel gescoord als heel Madrid.

Gelezen in Sport.., die proberen de grote rivaal nu al een depressie in te schrijven. Nu maar hopen dat dit lukt.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Valencia leidt bij Sociedad. Wat een duel. Rood aan beide kanten en heel hoog tempo.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi team heeft Valencia tegenwoordig. Goncalo Guedes is een fijne speler, jammer dat hij naar PSG ging waar hij weinig kansen kreeg. Wellicht de komende tijd vaker een livewedstrijd van Valencia kijken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie club voor Frank de Boer. Hij spreekt de taal en in Villarreal houden ze wel van combinatievoetbal.
 

U.G.

Well-known member
Sierd de Vos heeft volgens mij dan ook dezelfde dealer als Ska.

Hoewel Ska afgekickt lijkt nu... ik hoor 'm niet meer.
 
Bovenaan