Primera División

U.G.

Well-known member
Sierd verdient een standbeeld. Liefst naast Bernabeu.

Niemand kent Sierd in Spanje, ook niet in Barcelona ( ja mss Ska dan ).

Volgende keer weer de clasico lekker kijken op de Argentijnse tv, zoals god het bedoeld heeft ipv bij die maffe kleuter.
 

U.G.

Well-known member
Die intikkertjes kan ik ook wel maken.

Ook al is er bijna geen druk op de bal vanuit Real, is die eerste goal gewoon des Messis...kort wegdraaien, versnellen....gewoon een mooie goal. De tweede is een winner en de timing maakt het verder af, zo vrijstaan en afmaken is idd niet bepaald alien'ish. Maar goed, geef de verkeerde fanboy een microfoon en de vergelijking met Pele en Maradona is natuurlijk heel snel gemaakt.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat het een winner is gemaakt in de 93e minuut na een slopende wedstrijd ?n week is slechts een detail uiteraard, maar wel een fijn detail van onze belastingontduikende Argentijnse vriend.
Mocht je voor de clasico een Argentijnse link hebben dan houd ik me aanbevolen overigens. Tenzij ik weer in de kroeg zit te kijken, maar dat zien we dan wel weer.
 

U.G.

Well-known member
Dat het een winner is gemaakt in de 93e minuut na een slopende wedstrijd ?n week is slechts een detail uiteraard, maar wel een fijn detail van onze belastingontduikende Argentijnse vriend.
Mocht je voor de clasico een Argentijnse link hebben dan houd ik me aanbevolen overigens. Tenzij ik weer in de kroeg zit te kijken, maar dat zien we dan wel weer.



De man was zeker goed op dreef, de clasico heeft 'm goed getriggerd. Maar dingen in de juiste proporties zien, en beseffen dat dit wel even volgt na tig schandelijke billenkoeken waarin onze chico vooral uitblonk in kiekeboe spelen is een zware opgave voor mediaboys. Maar no prob, no prob :D

Ik heb de kanalen op tv thuis, ik heb alles thuis. Maar een Portugese forum gooit vlak voor de wedstrijden vaak ook een Argentijnse streamlink op hun site.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Om je humeur wat op te vrolijken, U.G.: Benfica heeft zojuist de Youth League-finale verloren.

Wacht ff mijn humeur laat ik niet vergallen door een Spaanse wedstrijd amigo, mss denk je zo omdat ik niet in de stoet meeloop qua beleving.

Benfica had voor mij trouwens mogen winnen, geen probleem maar ja, Benfica en finales. Je hebt vloeken en je hebt vloeken.
 

U.G.

Well-known member
Dat er ?berhaupt nog mensen zijn die Messi durven te vergelijken met Pele en Maradona.

Heb je Cromo de Vos gehoord gister ? Ik bedoel, fanboys op het net is een ding, maar een 60 plusser die onzin staat te raaskallen in m'n huiskamer ga ik niet gedogen.
 
Bovenaan