Primera División

Xisco

Member
En wie liep weer te prutsen bij de tegengoal en kon niet op zijn benen blijven staan? Weer El Jefecito... De Franse rots moest helaas van de tribune toekijken.
 

JMD

Well-known member
Real komt niet verder dan 2-2 bij Las Palmas. Barcelona won eerder vandaag eenvoudig.
 

U.G.

Well-known member
Ronaldo, nog steeds eigenlijk aan het herstellen van een slopend seizoen is niet echt bepaald blij met een zeldzame wissel. Damn boy je hebt geweldig huisgehouden dit jaar, rust gewoon uit en hou die ego wat in bedwang.


Valencia wint voor de tweede keer op rij en wacht volgende week de 'topper' tegen Atletico. Het was met die Diego Alves op doel soms wel een vermakelijke wedstrijd om te zien tegen Leganes, leuk knus stadionnetje hebben die gasten.
 

JMD

Well-known member
Atletico Madrid mist zelfs 2 penalty's maar wint wel. Ook bij Atleti dus grote problemen vanaf 11 meter. Volgens mij hoorde ik de verslaggever woensdag (na de gemiste penalty van Griezmann) zeggen dat zij de laatste 4 strafschoppen gemist hadden, nu dus 6 op een rij.

Er is dus een ploeg die het n?g slechter qua penals doet dan PSV, echt ongelooflijk.

Jaar of 2 terug had Anderlecht ook problemen, die misten er volgens mij iets van 10 op rij ofzo.
 

Kielse Rat

Well-known member
Jaar of 2 terug had Anderlecht ook problemen, die misten er volgens mij iets van 10 op rij ofzo.

Vorig seizoen zelfs eens 3 in een wedstrijd die werd gelijkgespeeld. Maar dat heeft verder niets met de Spaanse competitie te maken dus ga ik er niet verder op door.
 

SanMark.

Well-known member
Atletico Madrid mist zelfs 2 penalty's maar wint wel. Ook bij Atleti dus grote problemen vanaf 11 meter. Volgens mij hoorde ik de verslaggever woensdag (na de gemiste penalty van Griezmann) zeggen dat zij de laatste 4 strafschoppen gemist hadden, nu dus 6 op een rij.

Er is dus een ploeg die het n?g slechter qua penals doet dan PSV, echt ongelooflijk.

Jaar of 2 terug had Anderlecht ook problemen, die misten er volgens mij iets van 10 op rij ofzo.

Met dat verschil dat Atleti zijn wedstrijden wel wint.
 

JMD

Well-known member
Met dat verschil dat Atleti zijn wedstrijden wel wint.

Maar uiteindelijk geen kampioen wordt... ;)
Ondanks dat PSV al 2 seizoenen penalty's mist bij de vleet zijn ze toch 2x kampioen geworden...


Babel maakte gisteren de winnende voor La Coruna in blessuretijd. Mooi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Primera Divisi?n

Real komt weer niet verder dan 1-1

Buitengewoon knap resultaat tegen SD Eibar. Winnen sowieso niet veel ploegen van. Zou lekker zijn als we ons weer een jaartje handhaven. Langzamerhand ook niet meer het laagste spelersbudget meer overigens. Ik geloof inmiddels 18e van de 20. Stadion verbouwing schiet ook al lekker op. Staat zeker op mijn lijstje om ook echt eens te kijken. Eerst maar eens vaker ze op de TV bekijken. Ik volg ze nu eigenlijk vooral via teletekst, jaarverslagen die ze naar mijn huis sturen, nieuwsbrieven en Facebook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wow! Barcelona wordt afgeslacht door Celta de Vigo. Na ruim een half uur staan ze met 3-0 achter.
 

Raul

Well-known member
Suarez, Rafinha, Gomes en Mathieu moet je zo snel mogelijk lozen om toch nog iets te forceren. Wat speelt Bar?a slecht zeg, drama
 
Bovenaan