Primera División

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit me kapot te ergeren aan die idioot met microfoon op de tribune bij Granada. De dag dat zo'n halve gare zich in de Kuip meldt, is de dag dat ik mijn seizoenkaart door midden knip.
 

JMD

Well-known member
Barcelona kampioen. Terecht natuurlijk.

Knap dat ze na die inzinking van eind maart/begin april gewoon 5x winnen met doelsaldo 24-0.
 

Batigoal

Well-known member
Dani Alves gisteren met zijn 100e assist in de Primera Division. Suarez in de laatste 5 duels 14 goals en daarvoor had hij slechts 17 doelpogingen voor nodig. Dat zijn mooie aantallen.
 

Batigoal

Well-known member
Legan?s is gepromoveerd naar de Primera Divisi?n nadat het met 1-0 van CD Mirandes won en daardoor 2e is geworden achter kampioen Deportivo Alaves. De 3e promovendus naar het hoogste niveau komt uit het viertal Gimn?stic Tarragona, FC Girona, FC Cord?ba en Osasuna.
 

Batigoal

Well-known member
Een aantal Spaanse clubs, waaronder Real Madrid, FC Barcelona en Valencia, hebben boete gekregen omdat ze via onreglementaire wijze staatssteun hebben ontvangen de afgelopen jaren. De boetes overigens lopen tot 'slechts' 20 miljoen euro, dus erg veel pijn doet dat de clubs niet.
 

Maasveld

Well-known member
Hmm, ik las gisteren nog dat clubs die vals spelen in Spanje gewoon worden teruggezet naar een lagere divisie.
 
Bovenaan