Primera División

Batigoal

Well-known member
Alsof er voor de rest niet genoeg kwaliteit staat op het veld. Volgens mij loopt er met Neymar, Suarez, Iniesta enzovoorts genoeg rond wat ook een wedstrijd voor je kan winnen.

Wel leuk dat we onverwachts een spannende titelstrijd in Spanje krijgen. Wat denken de kenners hier? Gaat het tussen Real en Bar?a of glipt Atletico er toch tussendoor net als een paar jaar terug?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Primera Division

Primera Division

Ik verwacht dat Barcelona zich herpakt en alsnog relatief eenvoudig de titel pakt. Al ben ik bepaald geen kenner van Spaans voetbal.
 

U.G.

Well-known member
Enhorabuena Raultje,

bien_hecho.jpg

De liga is voor Atletico, daar twijfel ik geen moment aan. En Real pakt z'n elftal bekers aan EC1/CL's dit jaar. Dat is de onvermijdelijke koers die is ingezet nu.

Xisco, ??n ding, what the freak gebeurt er allemaal met je Barca ? Je weet en ik geef toe, ik hoop dat ze overal en altijd op hun bek gaan, maar nu dit ook gebeurt vind ik het raar genoeg gewoon niet cool. Ok, ik moest wel keihard lachen om die misser op het laatst van Piquet.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Enhorabuena Raultje,

Bekijk bijlage 273

De liga is voor Atletico, daar twijfel ik geen moment aan. En Real pakt z'n elftal bekers aan EC1/CL's dit jaar. Dat is de onvermijdelijke koers die is ingezet nu.

Gracias amigo. Ik heb ook erg gelachen om Pique haha. En inderdaad Atletico word kampioen, althans laten we het hopen.
 

Janssen

Well-known member
Primera Division

Primera Division

Jeezus kristes dat Depor is slecht. Nul zes inmiddels.

Suarez vier goals en twee assists.
 

Forza AZ

Well-known member
LB want het gaat in Spanje om onderling resultaat.
Inderdaad telt het onderlinge resultaat:

Barcelona-Atletico: 2-1 & 2-1
Barcelona-Real Madrid: 1-2 & 4-0
Atletico-Real Madrid: 1-1 & 1-0

Alle 3 gelijk:
Barcelona: 9 (+5)
Atletico: 4 (-1)
Real Madrid: 4 (-4)
 
Bovenaan