Primera División

U.G.

Well-known member
Niemand ! 'Fast lane' Ska P las gewoon ff te snel :rumcolaa:

Toch kan ik me nog goed heugen dat heel veel mensen sceptisch waren toen die jongen werd binnengehaald. T'is een kleine etter, maar voetballen kan ie als de beste.
 

Ska P 187

Well-known member
Niemand ! 'Fast lane' Ska P las gewoon ff te snel :rumcolaa:

Toch kan ik me nog goed heugen dat heel veel mensen sceptisch waren toen die jongen werd binnengehaald. T'is een kleine etter, maar voetballen kan ie als de beste.

Lezen is helaas een kunst die ik blijkbaar nog niet helemaal onder de knie heb. Mea culpa enzo.
Ben benieuwd of Neymar bij Barca blijft. Ik begreep dat geruchten gingen dat hij 40 miljoen per jaar bij PSG zou kunnen verdienen en dat de clausule niet echt een probleem was om op tafel te leggen. Een voorhoede als deze, ik zou het wel weten en blijven, maar het blijft een Braziliaan die naar Europa is gekomen om in zo?n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld bijelkaar te voetballen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toch was deze wel ook wel leuk.

Als je niet kijkt, dan moet je het gewoon zeggen natuurlijk. Neymar is al weken niet in goede doen, maar heeft zoveel kwaliteit dat hij natuurlijk altijd iets briljants kan doen.
 

Ska P 187

Well-known member
Als je niet kijkt, dan moet je het gewoon zeggen natuurlijk. Neymar is al weken niet in goede doen, maar heeft zoveel kwaliteit dat hij natuurlijk altijd iets briljants kan doen.

Jij hebt volgens mij best wel een hoog verwachtingspatroon van die jongen.
Penalty moet hij overigens maar niet meer doen, maar voor de rest ben ik tevreden met hem hoor, zeker met de zaken die hij allemaal aan zijn hoofd heeft.
 

Marc070987

Member
Cbp1w0BW0AEH6Ca.jpg:large
 

Marc070987

Member
Gisteren speelde promovendus en degradatiekandidaat Las Palmas thuis tegen de regerend Europees kampioen FC Barcelona. Op voorhand een wedstrijd met een dubbel gevoel, want als fan van de kleine club weet je dat je onderuit gaat en hoop je dat het geen afslachting zal worden. Aan de andere kant zijn dit wel de wedstrijden waar je voor in de Primera Divisi?n speelt.

Las Palmas begon, zoals wel vaker dit seizoen, met een vroege achterstand. Gelukkig kwam de verdiende gelijkmaker al snel, want al 3 minuten later zetten Jonathan Viera met een mooie hakbal Willian Jos? vrij voor de keeper en die rondde de aanval goed af. Wat volgde was een wedstrijd die gelijkwaardig was en waarin Las Palmas brutaal en aanvallend speelde. Het middenveld was grote delen van de wedstrijd de baas ten opzichte van de Catalanen.

Helaas kwam Barcelona vlak voor rust toch op voorsprong, helaas was er wel sprake van buitenspel en werd hands van Dani Alves in de 16 niet geconstateerd door de scheidsrechter. Het geluk van de grote clubs zullen we maar zeggen. Al zou het wel een keer fijn zijn als we dit seizoen nog een paar gelukjes gaan krijgen, want tot nu toe is zo`n beetje elk discutabel moment is ons nadeel gefloten.

In de tweede helft moest Jonathan Viera gewisseld worden, die had wat last van pijntjes en dat was gelijk merkbaar. Hij is de motor van Las Palmas in aanvallend opzicht en na zijn wissel werd het toch een stuk minder. Araujo kreeg nog 2 grote mogelijkheden om in de slotfase de gelijkmaker binnen te schieten, maar het mocht helaas niet zo zijn. Ik baal er nog steeds van dat we geen punten hebben overgehouden aan de wedstrijd, want zoveel mogelijkheden heb je niet om van deze club te winnen en gisteren was zo`n dag. Wat het nog zuurder maakt is dat je een goede wedstrijd speelt en daar geen punten aan overhoudt, terwijl Espanyol even later de 3 punten pakt tegen Deportivo en dat Sporting met alle geluk van de wereld gelijkspeelt bij Real Betis.....

Volgende wedstrijd mogen we naar Ipurrua, tijd voor onze eerste uitoverwinning dit seizoen :)

Twee goals van Super Guidetti worden Eibar helaas fataal

Het was een leuke wedstrijd om naar te kijken. Celta domineerde eigenlijk de gehele wedstrijd en liep vrij eenvoudig weg naar 3-0. De 2-0 was een hele mooie treffer en de tweede van Guidetti was een goed uitgespeelde aanval. De wedstrijd had zomaar anders kunnen lopen als Eibar 1 minuut voor de eerste goal een penalty had moeten krijgen en een rode kaart voor Celta speler Cabral.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb toevallig net een ruime samenvatting gekeken van die wedstrijd, maar als er een kans was om minimaal een punt te pakken tegen Bar?a dan was dat gisteren wel. Wel moet je zo eerlijk zijn dat het vizier van met name Suarez niet op scherp stond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 15 wedstrijden dat hij geen doelpunt maakte, kwam niemand vertellen dat hij niet gescoord had...

Guidetti is toch nagenoeg het gehele seizoen bankzitter geweest die het moet doen met invalbeurtjes? Maakt mij verder geen fuck uit wat iedereen hier denkt of vindt van Guidetti. Bij mij staat hij op een voetstuk en al speelt hij de rest van zijn carri?re in de zandbak of China, van dat voetstuk valt hij niet.
 

Ska P 187

Well-known member
De spits die voor m in de plaats speelde stond cq staat niet voor niets in de belangstelling van een zekere Catalaanse grootmacht.
Hij speelde goed tegen Bar?a, versierde en scoorde een penalty. Ik denk dat hij simpelweg zich moest aanpassen en wachten op zijn kans. Wanneer Celta dan ook nog eens boven verwachting goed presteert de eerste seizoenshelft dan kan het even duren voor je die krijgt.
 
Bovenaan