Primera División

JMD

Well-known member
Sevilla-Alaves was wel echt degradatie voetbal zeg. Alaves was zelfs de minst slechte. Sevilla speelde echt heel slecht.
Paar jaar terug nog 50 keer op rij de EL gewonnen maar die moeten nu oppassen dat ze niet degraderen. Al staan ze wel zes punten voor met nog zes wedstrijden te gaan, maar als ze zo doormodderen als vanavond dan kunnen ze nog best in de problemen komen. Alaves was bij winst op 3 punten gekomen.
Bij Sevilla (en Valencia ook trouwens) vraag je je echt af wanneer dat fout gaat. Doet me een beetje denken aan HSV, dat ook met het jaar slechter ging spelen en steeds dichterbij degradatie kwamen tot het uiteindelijk een keer mis ging... Dat gaat Valencia en Sevilla uiteindelijk ook een keer gebeuren als ze niet uitkijken

Batigoal

Well-known member
Sevilla heeft veel schulden en de afgelopen twee seizoenen alle dure krachten weggedaan. Maar ik vind het al jaren een bijeengeraapt zootje met een groot verloop. Lijkt me juist heel weinig beleid achter te zitten.

Pieros

Active member
Sorloth scoort ff 3 keer in de eerste 11 minuten in de wedstrijd Atletico - Sociedad en de vierde keer na 30 minuten. Tussenstand na 70 minuten nog steeds 4-0.

• Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Qua regels is dit een pingel, maar die Madridspeler staat op nog geen meter op het moment dat de bal geschoten wordt en zijn arm is wijd omdat hij een stap zet...

Wat mij betreft ga je gewoon weer terug naar hoe het vroeger was: bal naar hand = geen penalty, hand naar bal wel.

Oke, de scheids geeft geen penalty, die had ik niet verwacht

JMD

Well-known member
Dit had de 4-4 moeten zijn....

2e helft nog steeds wel leuk, maar niet meer zo spectaculair als die voor rust, maar dat was denk ik 1 van de spectaculairste helften ooit in de Clasico

JMD

Well-known member
4-4 afgekeurd... buitenspel, dat is de 3e keer vandaag dat een buitenspelgoal wordt afgekeurd, ook deze keer ziet de assistent het goed.

JMD

Well-known member
5-3...
Terecht, Barcelona veel beter, Real loopt op de laatste benen (veel blessures ook).
Bijna een pitch invasion in ongetwijfeld 1 van de laatste duels op Montjuich. Neem aan dat Camp Nou in augustus wel klaar is toch?

JMD

Well-known member
Nog afgekeurd. Even erna toch nog bijna 5-3, maar nu afgelopen. 4-3 en 4 afgekeurde doelpunten.
Barcelona kampioen, 7 pt voor met nog 3 duels te gaan.

Bovenaan