Primera División

JMD

Well-known member
Had Messi qua cijfers (doelpunten/assists) zijn beste seizoen ooit?
En meer dan ooit kan je je afvragen waar Barcelona in hemelsnaam geëindigd was zonder de Argentijn...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie hierover heel vaak het woord karma voorbij komen op verscheidene sociale media, waarom is dat eigenlijk?

Ik zie dat inderdaad ook heel veel voorbij komen. Getafe heeft schijnbaar vals gespeeld tegen Ajax. Zal wel dezelfde karma zijn als De Graafschap destijds met hun degradatie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat inderdaad ook heel veel voorbij komen. Getafe heeft schijnbaar vals gespeeld tegen Ajax. Zal wel dezelfde karma zijn als De Graafschap destijds met hun degradatie.

Zeg maar zoals Feyenoord tegenover Twente stond omdat ze Fer wegkochten en vanwege een uitspraak van Munsterman?
 

Batigoal

Well-known member
Tja, Getafe was bloedirritant maar meer ook niet.

De enige van afgelopen seizoen waar je als Ajacied tot in de lengte der dagen een teringhekel aan kunt hebben is Rocchi. Niet toevallig door de UEFA kort na die beruchte wedstrijd met Europees scheidsrechterspensioen gestuurd.
 

Janssen

Well-known member
Had Messi qua cijfers (doelpunten/assists) zijn beste seizoen ooit?
En meer dan ooit kan je je afvragen waar Barcelona in hemelsnaam geëindigd was zonder de Argentijn...

Volgens mij was dat 2011/2012 met 50 goals en 18 assists.
 

JMD

Well-known member
Ik zie hierover heel vaak het woord karma voorbij komen op verscheidene sociale media, waarom is dat eigenlijk?
Dat vind ik idd ook vreemd. Blijkbaar zijn er Ajax-supporters die het niet kunnen hebben dat hun club verliest, zie idd bv ook De Graafschap. Maar het is zoals Bati zegt, de enige die het Ajax-seizoen Europees echt verkloot heeft is Rocchi. Ik wist niet dat die met pensioen was, maar het zal ongetwijfeld niet alleen op basis van dit duel geweest zijn. Maar elke Italiaanse scheids minder die in Europa fluit is alleen maar mooi... :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat vind ik idd ook vreemd. Blijkbaar zijn er Ajax-supporters die het niet kunnen hebben dat hun club verliest, zie idd bv ook De Graafschap. Maar het is zoals Bati zegt, de enige die het Ajax-seizoen Europees echt verkloot heeft is Rocchi. Ik wist niet dat die met pensioen was, maar het zal ongetwijfeld niet alleen op basis van dit duel geweest zijn. Maar elke Italiaanse scheids minder die in Europa fluit is alleen maar mooi... :)

Vrijwel alle Zuid-Europese scheidsrechters zijn toch bagger? Zuid-Europa begint bij Frankrijk.
 

Abubakari

Well-known member
Dat vind ik idd ook vreemd. Blijkbaar zijn er Ajax-supporters die het niet kunnen hebben dat hun club verliest.
Zo ingewikkeld is het toch niet? Niet dat Ajax verloor is het probleem, dat komt namelijk wel vaker voor, maar de extreem irritante manier van doen zal veel Ajacieden een tevreden glimlach opleveren dat Getafe zich niet plaatst voor EL of CL. Dat Zuid Europese clubs vertragen, theater spelen, zich aanstellen weten we, maar in deze mate had ik het in dik 40 jaar nog nooit gezien. Zo'n club gun ik ook niks goeds.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik snap de vergelijking niet. Dus ik moet het antwoord op je vraag schuldig blijven.

Ik kan me nog herinneren dat het sentiment van Feyenoord tegenover Twente ineens heel negatief werd toen eerdergenoemde gebeurtenissen speelden.

Wel vergelijkbaar met wat Ajacieden eerder over De Graafschap en nu Getafe riepen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan me nog herinneren dat het sentiment van Feyenoord tegenover Twente ineens heel negatief werd toen eerdergenoemde gebeurtenissen speelden.

Wel vergelijkbaar met wat Ajacieden eerder over De Graafschap en nu Getafe riepen.
Dat mensen Getafe een kutclub vinden kan ik me best voorstellen (ik vind het zelf ook een kutclub), maar verder ligt het wat mij betreft vooral aan Ajax (en de vormcrisis die ze hadden) dat ze er uit vlogen. Wat DGS betreft, dat lag ook helemaal aan Ajax, zou niet weten wat een Ajacied DGS moet verwijten en in mijn omgeving is/was er ook niemand die DGS iets verweet. Maar goed, het zal wel weer over social media gaan, dat is toch vaak het verzamelputje voor idioten, malloten en ander gespuis. Om dat nou serieus te nemen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me nog herinneren dat het sentiment van Feyenoord tegenover Twente ineens heel negatief werd toen eerdergenoemde gebeurtenissen speelden.

Wel vergelijkbaar met wat Ajacieden eerder over De Graafschap en nu Getafe riepen.

Ik denk niet dat ik het ga begrijpen.
 

Batigoal

Well-known member
Bij Valencia zijn ze door raar beleid bezig zichzelf aardig om zeep te helpen. Het was al bekend dat de Singaporese eigenaar niet graag geld in de club pompt, maar echt goed in geld verdienen is hij ook niet. Valencia heeft Europees voetbal gemist en moet dus wat spelers verkopen, maar ze doen ze wel heel goedkoop van de hand. Het grote talent Ferran Torres ging voor slechts 23 miljoen euro weg naar Man City, terwijl hij waarschijnlijk makkelijk het dubbele had kunnen opbrengen. Nu worden Francis Coquelin en aanvoerder Dani Parejo voor bij elkaar nog geen 10 miljoen euro verkocht aan Villarreal, de club waar net oud-Valencia-trainer Unai Emery is aangesteld. Het lijkt er bijna op dat eigenaar Lim dit bewust doet.
 

Unregistere

Well-known member
Poll: Wie moet Barcelona halen als nieuwe trainer?
[*]Mauricio Pochettino
[*]Ronald Koeman
[*]Xavi
[*]Francisco Javier García Pimienta
[*]Phillip Cocu
[*]Pep Guardiola
[*]Marcelo Bielsa
[*]Frank de Boer
[*]Michael Laudrup
[*]Javier Calleja
[*]José Bordalás
[*]Mark van Bommel
[*]Massimiliano Allegri
[*]Nuno Espírito Santo
[*]Erik ten Hag
[*]Marco Rose
[*]Patrick Kluivert
[*]Roberto De Zerbi
[*]Gheorghe Hagi
[*]Peter Bosz
[*]Peter Boeve met assistent Henk Wisman
[*]iemand anders, nl. (noem naam in reactie)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

JMD

Well-known member
Barcelona na 34 minuten op 3-0. De 3e was door een zeer gemakkelijk gegeven penalty.
 
Bovenaan