Primera División

U.G.

Well-known member
Depor gaat het waarschijnlijk nu niet meer redden, maar uit bij Atletico speelden ze gewoon meer dan behoorlijk.Gewoon bizarre pech.
 

Batigoal

Well-known member
De Madrileense derby bleef op 1-1 steken en aangezien Valencia won springen zij naar de 3e plaats, op nog maar 3 punten achter Atletico.
 

U.G.

Well-known member
Gezien het programma is ie kansloos.

Ok het zijn geen prettige vooruitzichten, maar dat was uit spelen in Bilbao ook, en daar winnen ze. Levante heeft net iets teveel voorsprong, maar ik wil het toch nog maar zien. Ik gun het de Galegos, en Seedorf ook wel.


Even los van dit, vandaag werd er een kampioenschap behaald in Nederland maar het is wel grappig ( en triest tegelijk) om te zien dat de pingel van Real toch nog steeds hoofdonderwerp weet te zijn bij Rondo. M??r dit is gewoon werkelijk niet te geloven. Het was gewoon een penalty, e basta, mais nada, laat gaan ! Mierda.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Primera Divisi?n

Ziekelijk zwaar programma zeg. Maar goed, iedere pot kun je in theorie punten pakken. Wat is het onderling resultaat? Hebben ze genoeg aan in punten gelijk komen of moet Depor een punt boven Levante eindigen?

Verder niet druk maken over die Barcelona fanboys bij Ziggo.
 

U.G.

Well-known member
Ziekelijk zwaar programma zeg. Maar goed, iedere pot kun je in theorie punten pakken. Wat is het onderling resultaat? Hebben ze genoeg aan in punten gelijk komen of moet Depor een punt boven Levante eindigen?

Ze hebben twee keer gelijkgespeeld met elkaar, dus moeten ze hoger eindigen. Dat betekent dus zes punten inlopen, en dat lijkt me moordend idd. Ik heb de doelsaldo niet nagecheckt maar ik ga er stiekem van uit dat die bij Levante wel beter is.

Verder niet druk maken over die Barcelona fanboys bij Ziggo.

Ik maak me er niet druk om, m??r, mijn god, enough is enough...
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Zit dertien doelpunten tussen. Dat gaat los van de punten niet heel erg verbeteren tegen de grotere clubs.
 

U.G.

Well-known member
Ja. Ik heb na een mooie Sporting-avond dit nog ff terug gezien. Ik snap dat ze overgaan op de automatische piloot in de competitie, maar je kan ook overdrijven. Ramos leek wel een vette jonko op te hebben, die verdedigde net als Ska hier post zeg maar.

Ik blijf het een raar ploegje vinden, maar wat kunnen ze toch voetballen !
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Ik weet niet wat Montella heeft gepresteerd bij Sevilla? Ik had al twijfels bij zijn aanstelling, maar deze man was goed in het vernietigen van. Verlies van je Levante dat weliswaar vecht tegen degradatie.. Daarentegen is het doek voor Seedorf bijna gevallen, na de zege van..
 

JMD

Well-known member
Barcelona inmiddels op 0-2 bij Coruna, als de stand zo blijft gaan de Catalanen vanavond kampioen worden en de Galici?rs gaan degraderen vanavond. Daarmee zijn op 3 rondes van het eind alle degradanten bekend, dat is volgens mij nog niet vaak voorgekomen...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan