Prijzen kaartjes.

willy

Active member
PSV-Rangers was 37,50 in de voorverkoop, achter het doel, 2e ring
Seizoenskaart is 320 euro.
 

Pascallovic

Well-known member
Passe-partout Ajax voor de Champions League €111,- voor 3 wedstrijden. Tweede ring achter het doel onderste deel. Seizoenkaart daar kost €271,-.
 

Pascallovic

Well-known member
Je hoort mij niet klagen. Zijn wel de goedkopere plaatsen, dus ze halen genoeg binnen natuurlijk. Ben blij dat ik hem al jaren heb, want tegenwoordig is het lastig om bij Ajax aan een seizoenkaart te komen en zonder seizoenkaart zijn die Champions League wedstrijden helemaal lastig om aan te komen.
 

Joost

Well-known member
De seizoenkaartmailing is binnen. Prijzen bij Roda gaan 1 euro per wedstrijd omhoog en dat is volgens Roda 20 euro. Dat we maar 19 thuisduels hebben zijn ze schijnbaar vergeten.

Tribune / 5-12 / 13-17 / 18-65 / 70+
Oost (kort) / €45 / €85 / €169 / €129
West (kort) / €49 / €99 / €199 / €149
Zuid (lang) / €65 / €129 / €259 / €195
 

Jef400

Well-known member
Of ze hebben daar meer vraag en zien daar een verdienmodel omdat daar tenminste nog iets van volk zit. Ik snap eigenlijk ook niet dat ze West niet sluiten bij Roda JC. Er is voldoende ruimte op andere plekken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kom op mannen, de gemiddelde tot fanatieke fan gaat echt niet naast een uitvak zitten als er plek zat is aan de overkant. Gewoon slim van Roda, 30 euro meer per kaart per persoon pakken.
 

Jef400

Well-known member
Of ze hebben daar meer vraag en zien daar een verdienmodel omdat daar tenminste nog iets van volk zit. Ik snap eigenlijk ook niet dat ze West niet sluiten bij Roda JC. Er is voldoende ruimte op andere plekken.
West moet Oost zijn natuurlijk
 
Bovenaan