Prijzen kaartjes.

zwammy

Well-known member
Wat zijn de prijzen bij jullie allemaal, ben een beetje ruzie met NAC aan het maken maar misschien ben ik iets te voorbarig 😁
 

Forza AZ

Well-known member
Bij AZ voor het staanvak achter het doel:
-seizoenkaart: 270 euro
-losse kaarten verschilt per wedstrijd. Voor de eerste 2 wedstrijden (Go Ahead en NEC) is het 23,50 euro. Voor de overige wedstrijden nog niet bekend, maar voor betere tegenstanders zijn de prijzen hoger.
 

JMD

Well-known member
Achter het doel bij psv - Volendam is 32 euro. Eerste ring ter hoogte van de middellijn is 75.
Grotere duels zijn duurder, maar dat zal bij elke club zijn lijkt mij
 

Lu.

Member
Bij Fortuna zijn er 30 verschillende vakken en 7 verschillende leeftijdsgroepen. De tarieven voor de hoofdtribune / skyboxen zijn grotendeels op aanvraag en mij niet bekend. Op de overige tribunes variëren de prijzen voor seizoenskaarten voor volwassenen van € 150,- tot € 305,-. Daarmee heb je ook toegang tot het vrouwenvoetbal en de eerste rondes van de beker. Ikzelf betaal € 170,-.
De prijzen van losse kaartjes voor volwassenen variëren van € 14,- tot € 30,-
 

Bernardo

Well-known member
Op mijn tribune, lange zijde:

Seizoenkaart 230 betaald was voor supporters die SK verlengden, nieuwe SK-houders meen ik 260

Losse kaarten:

22 euro, top wedstrijden 25 euro (Ajax, PSV, Groningen, Feyenoord,Heerenveen)

Jeugd t/m 16 losse kaartjes 17 euro, topwedstrijden 21 euro.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord Emmen heb je voor 17,50 een kinderkaartje tot 11 jaar. Volwassene is vanaf 37 naast het uitvak.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij Twente wordt ook naar de tegenstander gekeken.
A categorie is de top 3 (goedkoopste kaartje vanaf 30 euro)
B categorie is de middenmoot (goedkoopste kaartje vanaf 25 euro)
C categorie zijn de niets zeggende clubjes (goedkoopste kaartje vanaf 20 euro)

Kids is overal ongeveer de helft van.
 

zwammy

Well-known member
Goed, de enige en laatste keer dat ik reageer op grappen over overname, nieuwe eigenaren, verleden enz.

Haha.

Probleem opgelost, heb al 3 seizoenkaarten geregeld.
 

stc

Well-known member
Achter het doel bij psv - Volendam is 32 euro. Eerste ring ter hoogte van de middellijn is 75.
Grotere duels zijn duurder, maar dat zal bij elke club zijn lijkt mij
Klopt. Ik zie dat de duurste kaartjes voor de wedstrijd tegen Feyenoord 82.50 euro kosten.
 

delmaestro

Well-known member
Zaterdag naar RKC thuis, eerste keer met de kleine man van bijna 7. Zitten praktisch op de middenlijn. Voor mij 26 euro, en voor jeugd t/m 16 jaar 6,5 euro...
 
Bovenaan