Premier League

JMD

Well-known member
Ik kijk nog even MotD, van Dijk zag er toch niet echt goed uit bij de 2-2.
Klopt. Maar op de 1-2 na was er bij elke goal wel een flinke fout van de verdediging/keeper. En die 1-2 ontstaat door gekloot achterin waaruit die vrije trap ontstaat.

Overigens waren de aanvallers ook niet echt in vorm, anders was het 5-5, 6-4 of 5-7 geworden.
 

BlauwVinger

Well-known member
Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?
Niet de eerste en enige ex-eredivisiespeler die niet opgewassen is tegen het explosieve en moordende high-octane en up-tempo voetbal in de top van de Premier League. Het afgelopen weekend werd dat opnieuw pijnlijk duidelijk.

'Ja maar Maradonny en Ziyech en Phillip Sandler speelden niet'
Exactly my point.
 

JMD

Well-known member
Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?
Geen idee. Ik zag alleen de uitslag op Teletekst... Dacht dat het duel om 21.00 of 20.45 zou beginnen, dus dacht: 'kan ik nog mooi de 2e helft meepakken', zag toen dat het duel al voorbij was...
 

JMD

Well-known member
en weer een duel van Leicester afgelast, lopen er zo meteen 4 achter... En zij hebben wel nog gewoon Europese verplichtingen, itt Burnley (dat er nu 5 achterloopt)...

Arsenal heeft trouwens gevraagd om uitstel van het duel tegen de Spurs van zondag.
Toch opvallend, alle 32 duels van de FA Cup vorige week gingen door, en competitieduels vallen bij bosjes...
 
Bovenaan