Opnieuw de grote winnaar inderdaad. Gat is nu 10 punten, dat moet wel voldoende zijn.En de winnaar is..... Cityyyy!!!!!
8 verliespunten, Liverpool heeft nog een duel in te halen...Opnieuw de grote winnaar inderdaad. Gat is nu 10 punten, dat moet wel voldoende zijn.
Klopt. Maar op de 1-2 na was er bij elke goal wel een flinke fout van de verdediging/keeper. En die 1-2 ontstaat door gekloot achterin waaruit die vrije trap ontstaat.Ik kijk nog even MotD, van Dijk zag er toch niet echt goed uit bij de 2-2.
Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?Man U verliest met 0-1 van Wolves
Is Mohamed een moslim?Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?
Niet de eerste en enige ex-eredivisiespeler die niet opgewassen is tegen het explosieve en moordende high-octane en up-tempo voetbal in de top van de Premier League. Het afgelopen weekend werd dat opnieuw pijnlijk duidelijk.Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?
Geen idee. Ik zag alleen de uitslag op Teletekst... Dacht dat het duel om 21.00 of 20.45 zou beginnen, dus dacht: 'kan ik nog mooi de 2e helft meepakken', zag toen dat het duel al voorbij was...Boeiend. Heeft Van de Beek nog gespeeld?
Die wil dan ook naar de PL om zijn superioriteit te bewijzen.Dan hebben we gelukkig de Ligt nog, die is de beste van de hele wereld en 10 keer zo goed als die PL sissies.