Premier League

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ook leuk voor de supporters, kunnen die de '92' doen door hun eigen club te supporteren. Alhoewel de vraag natuurlijk is hoeveel van de huidige supporters ook daadwerkelijk in Man City geïnteresseerd zijn als ze lager spelen...
Ik ken een Rangers fan die echt uit die wijk komt dus gewoon voor zijn lokale club is. Hij had toentertijd met Rangers "de 42" gedaan, overal heeft hij zijn eigen club gezien. Hij zei tegen mij dat hij puur vanuit zijn oogpunt als supporter het eigenlijk best leuke seizoenen waren om mee te maken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook leuk voor de supporters, kunnen die de '92' doen door hun eigen club te supporteren. Alhoewel de vraag natuurlijk is hoeveel van de huidige supporters ook daadwerkelijk in Man City geïnteresseerd zijn als ze lager spelen...

Ik las dat degradatie naar lager dan Championship nu niet mogelijk is, omdat de PL de aanklager is. Die kunnen nu alleen degradatie uit de PL eisen.

JMD

Well-known member
Uiteraard zal een deel van de nieuwe aanwas afhaken. Het valt bovendien niet uit te sluiten dat het oliesyndicaat tot vervreemding leidde bij supporters die hun 'bandwagon club' niet meer herkenden en/of het zich financieel simpelweg niet meer konden/wilden veroorloven. Die krijgen ' hun club' weer terug. Een statement van 'back to grass roots'.
Dat zal idd ook wel gebeuren, maar vermoed wel dat het aantal dat zal afhaken groter is dan wat er weer terug bijkomt.

Ska P 187

Well-known member
Ik begrijp dat de eiganaren van de club best wel belangrijk zijn als investeerders in Engeland als geheel/land...
Zullen nog wel wat telefoontjes gepleegd worden om niet te moeilijk te gaan doen.

Bovenaan