Kan die naar Ajax, van de assistent van slot naar slot zelf...Slot kan zich opmaken voor ontslag
En hij heeft een een nieuw record gevestigd.Tot nu toe heeft Slot als trainer nog nooit 4 competitie nederlagen geleden.
Assist van Brobbey bij de winnende. Blij voor hem want weinig spelers met een hogere gunfactor wat mij betreft.Chelsea verloren van Sunderland, Liverpool maar weer eens achter
Eens.Assist van Brobbey bij de winnende. Blij voor hem want weinig spelers met een hogere gunfactor wat mij betreft.
Tsja, sommigen zagen het al aankomenWel bizar, die downfall van Liverpool.
Classic Brobbey-assist; bal krijgen, kont erin tegen verdediger, bal bij zich houden en dan de prima pass. Leuk voor hem! Hopelijk komt hij er een beetje doorheen bij Sunderland.Assist van Brobbey bij de winnende. Blij voor hem want weinig spelers met een hogere gunfactor wat mij betreft.
Wel bizar, die downfall van Liverpool.
Nadat ze een 0-2 achterstand goed maakten en na rust de 3-2 verdienden. 2 goals van Zian Flemming voor Burnley, beide met een assist van Quilindschy Hartman.Wolves verloor trouwens pas diep in blessuretijd van Burnley
Ook hier een Nederlandse doelpuntenheld, Mickey van de Ven twee keer uit een hoekschop.Spurs 0-2 voor bij Everton
En dat laatste is dus in dit jaar echt BS.Slechts één wedstrijd op 26 december, Manchester United-Newcastle United op een avondtijdstip. De fans zijn er niet blij mee maar volgens de Premier League kunnen ze niet anders vanwege de Europese bekertoernooien.
Al het hele seizoen, zij hebben 1 duel per weekend (13.30 of 21.00) verkocht aan Amazon/Disney.Heeft VIA Play niet alle rechten meer voor de PL?