Premier League

JMD

Well-known member
Nee, maar snap de opmerking van JMD wel. In de media lees je niets anders dat de Slot connectie er was. Of dit ook vanuit Ajax is gecommuniceerd weet ik niet, maar zo'n opmerking met knipoog is logisch.
Dat dus. Dank dat je me (wilt) begrijpen...

Abubakari

Well-known member
Ik blijf het dom gelul vinden, sorry.
Het is logisch dat als Liverpool zijn vorige werkgever is dat genoemd wordt.

ALenstra

Well-known member
Thomas Frank is de gedroomde kandidaat voor Tottenham Hotspur. Moeten ze wel eerst een afkoopsom overeenkomen met Brentford.

Batigoal

Well-known member
Van Bronckhorst assistent van Slot.
Mooie stap voor hem.
Thomas Frank wordt de nieuwe manager van Tottenham Hotspur. Hij tekent voor drie jaar.
Vind dit toch wel een opmerkelijke overgang. Hij had het bij Brentford goed op orde en dan is Tottenham niet echt een stap vooruit momenteel. Maar goed, qua club groter in principe en wellicht wil Frank een keer een andere omgeving.

• Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Spurs is natuurlijk een veel grotere club dan Brentford. Maar de druk is ook aanzienlijk hoger. Bij Brentford kon Frank ongestoord werken en kreeg hij altijd rugdekking van de eigenaar. Dat zal bij Spurs anders zijn.

JFK

Well-known member
Spurs is natuurlijk een veel grotere club dan Brentford. Maar de druk is ook aanzienlijk hoger. Bij Brentford kon Frank ongestoord werken en kreeg hij altijd rugdekking van de eigenaar. Dat zal bij Spurs anders zijn.
Zijn salaris zal ook anders zijn.

Hankie

Well-known member
En speelt Champions League.

JMD

Well-known member
Het PL_schema is bekendgemaakt. ARsenal begint op bezoek bij Man United en mag op de 3e speelronde naar LIverpool...

De kampioen opent op vrijdag 15 augustus het PL-seizoen met een thuiswedstrijd tegen Bournemouth.

De PL heeft fans gewaarschuwd dat het voor kan komen (door de grote hoeveelheid ENgelse clubs in Europa) dat aanvangstijden ed vrij laat kunnen wijzigen

Bovenaan