Premier League

JFK

Well-known member
De grote bedragen vliegen weer in het rond. Liverpool koopt Ekitiké voor zo'n 95 miljoen euro. Manchester United koopt Mbeumo voor 82 miljoen, nadat ze eerder al Cunha kochten voor 75 miljoen. Ik vind het veel geld voor oké aanvallers.

Dan lijkt Arsenal nog de beste zaken te doen met Gyokeres die minder gaat kosten.

Manchester United wil ene Nicolas Jackson van Chelsea kopen voor 115 miljoen.
Eerlijk is eerlijk, is een koopje.

Pieros

Active member
De grote bedragen vliegen weer in het rond. Liverpool koopt Ekitiké voor zo'n 95 miljoen euro. Manchester United koopt Mbeumo voor 82 miljoen, nadat ze eerder al Cunha kochten voor 75 miljoen. Ik vind het veel geld voor oké aanvallers.

Dan lijkt Arsenal nog de beste zaken te doen met Gyokeres die minder gaat kosten.

Dat zijn helaas de bedragen die tegenwoordig betaald moeten worden. Al zijn beiden (Mbeumo en Cunha) in hun prime qua leeftijd en hebben beiden al de nodige ervaring (met de laatste seizoen(en) ook veel doelpunten en assists) in de Premier League.

Batigoal

Well-known member
Dat zijn helaas de bedragen die tegenwoordig betaald moeten worden. Al zijn beiden (Mbeumo en Cunha) in hun prime qua leeftijd en hebben beiden al de nodige ervaring (met de laatste seizoen(en) ook veel doelpunten en assists) in de Premier League.
Zijn ook zeker beiden goede spelers hoor. Alleen zorgen zij nou ervoor dat Man Utd zich weer bij de absolute top kan melden? Dat vraag ik me af.

Eef de Kip

Well-known member
Gezien de aankopen en geruchten zet MU de lijn van de afgelopen paar jaar keurig door. Allemaal goede spelers maar geen eentje waarvan ik nou denk dat ze zich daarmee weer structureel in de top 3 gaan voetballen.
Misschien dat Amorim het voor elkaar krijgt om het als team een beetje te laten draaien maar ik vrees dat het ook dit jaar weer een hele opgave wordt om überhaupt CL af te dwingen.

Bovenaan