gevegt
Well-known member
Hup Ruud!Ik ga met Pasen naar Leicester v Liverpool. Als het een beetje meezit kunnen ze dan kampioen worden. Er zijn nog 5 speelrondes daarna.
Hup Ruud!Ik ga met Pasen naar Leicester v Liverpool. Als het een beetje meezit kunnen ze dan kampioen worden. Er zijn nog 5 speelrondes daarna.
Het is zelfs mogelijk datin dat duel Liverpool kampioen wordt en Leicester degradeertIk ga met Pasen naar Leicester v Liverpool. Als het een beetje meezit kunnen ze dan kampioen worden. Er zijn nog 5 speelrondes daarna.
Het is zelfs mogelijk datin dat duel Liverpool kampioen wordt en Leicester degradeert
Ja, inderdaad vrijdag.Altrincham op vrijdag lijkt me...
Heerlijk die Paasweekenden en Engels voetbal volgen![]()
Lekker naar Amerika of Saoedi-Arabië.Kevin De Bruyne verlaat Manchester City aan het eind van het seizoen. Dat gerucht ging al een tijdje maar het is nu officieel.
Lekker naar Amerika of Saoedi-Arabië.
Kenner!Het gaat steeds moeizamer bij Liverpool. Nog iets minder en ze kunnen het zomaar alsnog weggeven.
Calvin Bassey kreeg veel lof bij motd, èèn van de uitblinkers bij Fulham.Arne en Liverpool gaan onderuit tegen Fulham.
Ze zeiden dat ie bij Ajax had geleerd comfortabeler aan de bal te worden.Het is ook gewoon een prima verdediger, vooral voor het Premier League-voetbal.