Ik zie net de beelden, maar goeiendag zeg wat een zaag. Bizar dat dit geen rood is.Dit is gewoon rood voor Tarkowski, die is totaal gestoord.
De Liverpoolspeler breekt bijna zijn onderbeen.
Ja, hij speelt de bal, maar komt echt schandalig in.
Scheids geeft geel, VAR laat het er blijkbaar bij.
Sowieso gevaarlijker, 0-1 afgekeurd, 1 op 1 vrij voor de keeper op de paal...Everton is gewoon beter.
Dat een scheids dit niet ziet, oke, kan nog. Bal wordt gespeeld en dan volg je de bal, maar als VAR moet je hier de scheids voor roepen.Ik zie net de beelden, maar goeiendag zeg wat een zaag. Bizar dat dit geen rood is.
Southampton en Ipswich staan voorlopig voorFulham doet vlak voor tijd nog iets terug, maar de Gunners winnen, 2-1.
Wolves verslaat West Ham onderin en heeft hierdoor nu 12 punten voor op plek 18/19, wel heeft Ipswich en Leicester morgen nog een duel 'in te halen', bij resp. Bournemouth en Man City. Dat gaat normaal gesproken geen punten opleveren, dus het wordt met de week lastiger voor hen.
Southampton nu 20 punten achter met nog 9 duels te spelen... Bij zelf verlies morgen en komend weekend en als Wolves wint is Southampton dan al gedegradeerd.
Niks aan de hand, speelt gewoon de bal.Ik zie net de beelden, maar goeiendag zeg wat een zaag. Bizar dat dit geen rood is.
Ik ga met Pasen naar Leicester v Liverpool. Als het een beetje meezit kunnen ze dan kampioen worden. Er zijn nog 5 speelrondes daarna.Het gaat steeds moeizamer bij Liverpool. Nog iets minder en ze kunnen het zomaar alsnog weggeven.