Premier League

Joost

Well-known member
Dat Haaland er niet af wordt gestuurd is echt opmerkelijk. Net als dat het halve City team na de 1-1 rond de scheidsrechter staat en niemand geel krijgt.

Maar wat staat Arsenal te doen bij die corner??

• Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Dit vond Oliver vorig jaar geen 2e gele kaart waard...

In de draad eronder zie je ook de beelden van Doku, en de opmerking dat de 2e helft het meeste zuivere speeltijd heeft gehad van alle PL-duels dit seizoen. En dan toch 7 minuten extra. Tsja...
Hij krijgt daar toch geel?

Satyr

Administrator
Forumleiding
en de opmerking dat de 2e helft het meeste zuivere speeltijd heeft gehad van alle PL-duels dit seizoen. En dan toch 7 minuten extra. Tsja...
Je hebt toch gekeken neem ik aan? Er is voor minstens 7 minuten op de grond gelegen door Arsenal na minuut 45. Minstens.

JMD

Well-known member
Je hebt toch gekeken neem ik aan? Er is voor minstens 7 minuten op de grond gelegen door Arsenal na minuut 45. Minstens.
En dan alsnog de meeste zuivere speeltijd in de 2e helft van alle PL-duels dit seizoen... Dus iets klopt er niet.

Satyr

Administrator
Forumleiding
En dan alsnog de meeste zuivere speeltijd in de 2e helft van alle PL-duels dit seizoen... Dus iets klopt er niet.
Ik weet niet hoe ze dat tellen. 6 wissels is al drie minuten, dus 4 extra is niet zo heel bijzonder dan

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alsof er uberhaupt logica in zit. Het is toch altijd 5 minuten?

Voor mijn gevoel, en misschien ook voor de scheids, lag het spel gewoon vaak stil. Dat City 35 minuten die bal rond tikt, valt dan niet zo op

Batigoal

Well-known member
Geweldige voetballer. Zouden ze zich bij Manchester City niet achter de oren krabben dat ze hem zo makkelijk hebben laten gaan? Aan de andere kant had hij bij City waarschijnlijk niet zoveel minuten kunnen maken als bij Chelsea.

JMD

Well-known member
Cole Palmer 4 goals en bij 3(1!) afgekeurde goals gaf hij ook de assist.
Dat was echt een hele interessante 1e helft. Gebeurde van alles...
Arsenal won nu 2 punten in blessuretijd, nadat het een 2-0 voorsprong weggaf tegen Leicester. 2 goals in blessuretijd maakten er 4-2 van.
Liverpool won bij Wolves, maar met name de 1-1 zal Slot stof tot nadenken geven, Konate maakte een pupillenfout.

Man U inmiddels 0-2 achter tegen Spurs, en de ploeg van Ten Hag ook nog eens met 10 man nadat Fernandes rood kreeg

gevegt

Well-known member
Wat mij opvalt is dat Ten Hag steevast over 'they' spreekt als het over fouten gaat die door zijn team gemaakt werden.

Bovenaan