Hij krijgt daar toch geel?Dit vond Oliver vorig jaar geen 2e gele kaart waard...x.com
x.com
In de draad eronder zie je ook de beelden van Doku, en de opmerking dat de 2e helft het meeste zuivere speeltijd heeft gehad van alle PL-duels dit seizoen. En dan toch 7 minuten extra. Tsja...
Je hebt toch gekeken neem ik aan? Er is voor minstens 7 minuten op de grond gelegen door Arsenal na minuut 45. Minstens.en de opmerking dat de 2e helft het meeste zuivere speeltijd heeft gehad van alle PL-duels dit seizoen. En dan toch 7 minuten extra. Tsja...
En dan alsnog de meeste zuivere speeltijd in de 2e helft van alle PL-duels dit seizoen... Dus iets klopt er niet.Je hebt toch gekeken neem ik aan? Er is voor minstens 7 minuten op de grond gelegen door Arsenal na minuut 45. Minstens.
Ik weet niet hoe ze dat tellen. 6 wissels is al drie minuten, dus 4 extra is niet zo heel bijzonder danEn dan alsnog de meeste zuivere speeltijd in de 2e helft van alle PL-duels dit seizoen... Dus iets klopt er niet.
Dan zou het dus bij andere duels minimaal 10 minuten moeten zijn. En daar gebeurt het niet. Tsja...Ik weet niet hoe ze dat tellen. 6 wissels is al drie minuten, dus 4 extra is niet zo heel bijzonder dan
5 is geen 7...Alsof er uberhaupt logica in zit. Het is toch altijd 5 minuten?
Denk dat Oliver ergens anders aan dacht...Voor mijn gevoel, en misschien ook voor de scheids, lag het spel gewoon vaak stil.
Dat was echt een hele interessante 1e helft. Gebeurde van alles...Cole Palmer 4 goals en bij 3(1!) afgekeurde goals gaf hij ook de assist.
We bounch bekWe hef to stick to the plen!