Premier League

ALenstra

Well-known member
Het bericht komt van BBC Gossip en is afkomstig van The Sun on sunday. Die melden dat ook Manchester United en Spurs belangstelling hebben voor Ak?.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor Jose Mourinho heeft het voorval geen gevolgen. Chelsea assistent Marco Ianni is wel aangeklaagd door de FA.

Vind ik ook weer overdreven. Sarri reageerde direct op het veld al prima. En vervolgens heeft die assistent na afloop zijn excuses aangeboden aan Mourinho, welke Mourinho ook geaccepteerd heeft. Heat of the moment, actie/reactie. Maar uiteindelijk was er ook weer niet zo heel veel aan de hand.
 

Pascallovic

Well-known member
Vind ik ook weer overdreven. Sarri reageerde direct op het veld al prima. En vervolgens heeft die assistent na afloop zijn excuses aangeboden aan Mourinho, welke Mourinho ook geaccepteerd heeft. Heat of the moment, actie/reactie. Maar uiteindelijk was er ook weer niet zo heel veel aan de hand.
Vind ik ook. Je hoeft niet alles met een sanctie af te doen.
 

Pascallovic

Well-known member
De helikopter van Leicester City eigenaar is vlakbij het stadion neergestort. Niet bekend of de eigenaar en zijn familie aan boord zaten en/of er slachtoffers zijn.
 

ALenstra

Well-known member
En alsof dat niet genoeg is: voormalig voetballer en bondscoach Glenn Hoddle is gisteren in zorgwekkende toestand opgenomen in het ziekenhuis.
 

JMD

Well-known member
Bevestigd dat de Thaise eigenaar ook aan boord was van de helicopter.

Bevestiging vond ik echt lang duren, er zijn beelden dat hij de helikopter is ingestapt (live uitgezonden door Sky(?) in de nabeschouwing op het duel) en dat de helikopter de lucht in ging.

Echt een verschrikkelijk ongeluk. Verder was de relatie tussen club/supporter en die eigenaar echt heel goed (een voorbeeld hoe zo'n eigenaarschap ook kan). Dan wordt zo meteen ook de vraag 'hoe nu verder'.
 

Batigoal

Well-known member
Maar nog wel onduidelijkheid wie betrokken zijn. Heftig ongeluk zeg.

Als Pereyra en Deulofeu op hun shirt Messi hadden staan waren hun goals de komende tijd tientallen keren herhaald.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een kans al gelijk voor Bournemouth in de thuiswedstrijd tegen Man Utd. Slecht ingeschoten, dus De Gea redt.
 
Bovenaan