Premier League

JMD

Well-known member
Weer Rooney...

Dit zei Pascallovic nadat Rooney naar Everton ging: "Een speler die op zijn retour is, die je nergens in het elftal kwijt kan. Mooie aanwinst inderdaad."

Geeft niks hoor. Ik zit er ook weleens naast. :p Maar dat ik Rooney een 'mooie aanwinst' noemde, daar had ik wel gelijk in. Goed gezien door Koeman.
 

Pascallovic

Well-known member
Weer Rooney...

Dit zei Pascallovic nadat Rooney naar Everton ging: "Een speler die op zijn retour is, die je nergens in het elftal kwijt kan. Mooie aanwinst inderdaad."

Geeft niks hoor. Ik zit er ook weleens naast. :p Maar dat ik Rooney een 'mooie aanwinst' noemde, daar had ik wel gelijk in. Goed gezien door Koeman.
Het seizoen is nog lang.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer Rooney...

Dit zei Pascallovic nadat Rooney naar Everton ging: "Een speler die op zijn retour is, die je nergens in het elftal kwijt kan. Mooie aanwinst inderdaad."

Geeft niks hoor. Ik zit er ook weleens naast. :p Maar dat ik Rooney een 'mooie aanwinst' noemde, daar had ik wel gelijk in. Goed gezien door Koeman.

Hij doet het echt heel erg goed. Een echte leider, die zich erg positief gedraagt tegenover zijn jonge ploeggenoten. Daarnaast is hij erg balvast en beslissend met goals en assists.
 

SanMark.

Well-known member
In Engeland zijn schwalbes met rood en een strafschop tot het gevolg toch reden voor een schorsing ?
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens best zwak van Koeman. Man meer en een 0-1 voorsprong en dan zo'n schijterige 2e helft spelen waar je nog de deksel op de neus krijgt met die gelijkmaker. Een beetje Mourinhostijl, maar die laatste geeft zo'n wedstrijd dan niet meer weg.
 

erka

Well-known member
Zo, die zit er ernstig hard in zeg, wat een kanonskogel van Bournemouth tegen Man City.
 
Bovenaan