Premier League

SanMark.

Well-known member
Kan Ziggo sport zelf kiezen welke wedstrijd ze uitzenden op de zaterdagmiddag ?

( Ik weet dat in het verleden de PL de zenders een wedstrijd aanbood die uitgezonden moest worden)

Want ik ben Palace nu wel zat om te kijken.
 

JMD

Well-known member
Kan Ziggo sport zelf kiezen welke wedstrijd ze uitzenden op de zaterdagmiddag ?

( Ik weet dat in het verleden de PL de zenders een wedstrijd aanbood die uitgezonden moest worden)

Want ik ben Palace nu wel zat om te kijken.

Ja, die kiezen ze zelf uit.
Je zal nog wel vaker Palace (en Everton) voorbij zien komen.
Maar vrolijk word je er idd niet van, dat spel van Palace. De eerste helft was niet om aan te gluren.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij mogen de zenders zelf kiezen en Ziggo zal altijd een wedstrijd kiezen met Nederlanders.
 

SanMark.

Well-known member
Waarom denkt Ziggo dat het interessant is om een Nederlandse coach aan het werk te zien ?

Dat je wedstrijden uitzend omdat er Nederlanders in het veld staan kan ik nog snappen , maar om iemand in actie te zien die op de bank zit ?

Wat een jaren 80/90 logica.

Volgens mij is het voetbal al zo grensoverschrijdend dat het de meeste liefhebbers helemaal niets meer uitmaakt om Nederlanders in actie te zien live want alles is toch terug te zien.
 

ALenstra

Well-known member
Ik weet het niet. Blijkbaar redeneert Ziggo zo. Al stond bij Watford Amrabat op het veld dacht ik.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er stonden 4 Nederlanders in de basis bij Palace - Swansea ja.

Bilic of de Boer, wie gaat er het eerst weg?
 

Pascallovic

Well-known member
Alsof ze aansprekende wedstrijd hebben laten schieten om Palace - Swansea uit te zenden. Dit was het programma:

Crystal Palace - Swansea City
Huddersfield - Southampton
Newcastle United -West Ham United
Watford - Brighton & Hove Albion

Dan snap ik dat je als Nederlandse zender dan maar voor de wedstrijd waar de meeste Nederlanders bij betrokken zijn kiest
 

Pascallovic

Well-known member
Er stonden 4 Nederlanders in de basis bij Palace - Swansea ja.

Bilic of de Boer, wie gaat er het eerst weg?
Ik vind de selectie van West Ham overschat en dan haal je ook nog eens onbegrijpelijke aankopen als Arnautovic en Chicharito. Die gaan je dus echt nooit een steek verder brengen en dat zijn dan praktisch je recordaankopen in de clubgeschiedenis.
 

Batigoal

Well-known member
Knockaert heeft geluk dat hij niet vol door Britos wordt geraakt; dit was een benebreker.

De Boer en Crystal Palace is gewoon geen match. Driekwart van de selectie is alleen in staat om kick-and-rush-voetbal te spelen en als verdedigers als Fosu-Mensah en de dramatisch ingevallen Kelly dan zulke persoonlijke fouten te maken, dan gaat het De Boer niet lukken om te presteren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goallll! Liverpool begint weer uitstekend aan de wedstrijd. Firmino beloont zijn ploeg en zet Liverpool zeer verdiend op voorsprong.
 

Janssen

Well-known member
Zo'n wedstrijd waarbij je hoopt dat ze allebei verliezen maar dat kan niet. Hup Arsenal dan maar.
 

JMD

Well-known member
Ik vind de selectie van West Ham overschat en dan haal je ook nog eens onbegrijpelijke aankopen als Arnautovic en Chicharito. Die gaan je dus echt nooit een steek verder brengen en dat zijn dan praktisch je recordaankopen in de clubgeschiedenis.
West Ham heeft ook last van het feit dat ze in het Olympisch Stadion spelen, Boleyn Ground was toch indrukwekkender en voelde meer als thuis. Zeg maar waar Ajax last van had toen het uit De Meer naar de ArenA ging.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Wijnaldum trouwens echt heel erg goed spelen. Die komt mooi op tijd in vorm voor Frankrijk-uit.
 
Bovenaan