Premier League

De Groene Scout

Well-known member
Pepijn Lijnders keert terug naar Liverpool. Klopp is er dus wel heel tevreden over.
Sommige trainers zijn ook beter in de rol van assistent.
 

ALenstra

Well-known member
De clubs in de Premier League krijgen vanaf het seizoen 2019/2020 een kleine winterstop. Elke club krijgt een vrij weekend in februari. In de eerste twee weekends van februari zal er een half programma zijn.
 

JMD

Well-known member
De clubs in de Premier League krijgen vanaf het seizoen 2019/2020 een kleine winterstop. Elke club krijgt een vrij weekend in februari. In de eerste twee weekends van februari zal er een half programma zijn.

De ruimte wordt gevonden door de 5e ronde FA Cup midweeks te verspelen en dan zal er die ronde ook geen replay meer zijn... Ik snap die winterstop, maar vind het toch wel zonde dat nu ook de 5e ronde al zonder replay is... Dat is/was juist de charme van de FA Cup...

Neem aan dat dat dan begin februari gebeurt, want vanaf half februari begint de CL/EL weer...

En verder vraag ik me af of 1 vrij weekend nou zo ontzettend veel helpt, je moet dan toch i.m.o. echt richting de 3-4 weken.
 

ALenstra

Well-known member
Een weekje rust zal weinig uitmaken. Gaan de spelers dan echt uitrusten? Of moeten ze op trainingskamp?
 

Ska P 187

Well-known member
Een weekje rust of twee zal voor de echte toppers wel uitmaken. Het is niet voor niets dat buiten het feit dat de lokalen zelf gewoon niet kunnen voetballen op dat eiland, ze al jaren niets meer winnen Europees gezien.
Dan kan je nog zoveel geld hebben op een gegeven moment houdt het gewoon op.


Kloteweer en slecht eten doen de rest, maar goed.
 

U.G.

Well-known member
Een weekje rust of twee zal voor de echte toppers wel uitmaken. Het is niet voor niets dat buiten het feit dat de lokalen zelf gewoon niet kunnen voetballen op dat eiland, ze al jaren niets meer winnen Europees gezien.
Dan kan je nog zoveel geld hebben op een gegeven moment houdt het gewoon op.


Kloteweer en slecht eten doen de rest, maar goed.

Je beste post sinds tijden Ska, je bent in vorm !
 

JMD

Well-known member
Tottenham's eerste thuisduel in het vernieuwde White Hart Lane is in het weekend van 15 september, thuis tegen Liverpool.
 
Bovenaan