Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn Salah, Man?, Van Dijk, Firmino, Oxlade, Robertson, Keita en Fabinho ook typische Liverpool aankopen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zijn Salah, Man?, Van Dijk, Firmino, Oxlade, Robertson, Keita en Fabinho ook typische Liverpool aankopen?

Ja, allemaal net niet spelers, met hier en daar een mooie piek.

Salah, was niks bijzonders bij Roma.
Firmino, scoorde in 4 seizoenen 1x meer dan 10 goals voor Hoffenheim.
Man? deed het goed bij RB en Southampton, maar 41 miljoen...? Hele dure gok.
Oxlade, kom op...? Die woont op de eerste hulp afdeling joh.

Van Dijk heeft echt belachelijk veel te veel gekost, Robertson is in mijn ogen de enige echt logische aankoop. Twee jaar in Schotland gespeeld, drie jaar bij Hull en daarna een stap omhoog voor weinig geld.

Keita en Fabinho, die hebben nu al hun prijskaartje tegen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwa ik vind Cillessen wel enig talent hebben. Kan zijn dat hij in Engeland keihard faalt, maar ik sluit het niet uit dat hij het beter doet dan Karius.
 

Batigoal

Well-known member
Net niet he. Laat ze eens 85 miljoen neerleggen voor een goede keeper.

Mwah, stabiele keeper die geen gekke dingen doet en positief opvalt in de wedstrijden die hij keept bij Bar?a en Oranje. Het is geen Alisson, maar die is denk ik ook niet haalbaar nu PSG en Real Madrid lijken mee te dingen.
 

Pascallovic

Well-known member
Oxlade zal vast zijn nut gehad hebben dit seizoen, maar zo heel bijzonder is hij nu ook weer niet voor zijn prijskaartje. Nu hij geblesseerd is heb ik niet het idee dat Liverpool iets mist, behalve in de breedte van de selectie. Nu speelt Wijnaldum weer wat meer. Doet ie prima volgens mij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, allemaal net niet spelers, met hier en daar een mooie piek.

Salah, was niks bijzonders bij Roma.
Firmino, scoorde in 4 seizoenen 1x meer dan 10 goals voor Hoffenheim.
Man? deed het goed bij RB en Southampton, maar 41 miljoen...? Hele dure gok.
Oxlade, kom op...? Die woont op de eerste hulp afdeling joh.

Van Dijk heeft echt belachelijk veel te veel gekost, Robertson is in mijn ogen de enige echt logische aankoop. Twee jaar in Schotland gespeeld, drie jaar bij Hull en daarna een stap omhoog voor weinig geld.

Keita en Fabinho, die hebben nu al hun prijskaartje tegen

Je geeft allerlei verschillende argumenten bij die spelers om vraagtekens te zetten bij of het verstandige aankopen zijn. Prima, maar ik vroeg of ze ook typische Liverpool aankopen zijn. Wat is eigenlijk een typische Liverpool aankoop?
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool wil weer een 'Liverpool' aankoop doen: Cilessen...

Gingen ze niet voor Allyson Becker van AS Roma? Dat gerucht gaat toch al langer de ronde, en lijkt mij ook een betere optie dan Cillesen.

Ja, allemaal net niet spelers, met hier en daar een mooie piek.

Salah, was niks bijzonders bij Roma.
Firmino, scoorde in 4 seizoenen 1x meer dan 10 goals voor Hoffenheim.
Man? deed het goed bij RB en Southampton, maar 41 miljoen...? Hele dure gok.
Oxlade, kom op...? Die woont op de eerste hulp afdeling joh.

Van Dijk heeft echt belachelijk veel te veel gekost, Robertson is in mijn ogen de enige echt logische aankoop. Twee jaar in Schotland gespeeld, drie jaar bij Hull en daarna een stap omhoog voor weinig geld.

Keita en Fabinho, die hebben nu al hun prijskaartje tegen

Kan je hieruit dan concluderen dat Klopp spelers beter maakt? Aangezien hij er met een ploeg vol 'middelmaat' in geslaagd is de Champions League-finale te halen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kan je hieruit dan concluderen dat Klopp spelers beter maakt? Aangezien hij er met een ploeg vol 'middelmaat' in geslaagd is de Champions League-finale te halen.

Maar ook kansloos is in de Premier League. Liverpool heeft de PL zelfs nog nooit gewonnen. Maar goed, zo'n Fabinho kost een enorm bedrag en hij is geen erkende wereldtopper. ElSimao zou gaan mauwen over zijn leeftijd, als hij dit zou lezen. Of dat hij geen tot amper international is, achter een ouwe lul (Dani Alves).
 

Maasveld

Well-known member
Maar ook kansloos is in de Premier League. Liverpool heeft de PL zelfs nog nooit gewonnen. Maar goed, zo'n Fabinho kost een enorm bedrag en hij is geen erkende wereldtopper. ElSimao zou gaan mauwen over zijn leeftijd, als hij dit zou lezen. Of dat hij geen tot amper international is, achter een ouwe lul (Dani Alves).
Dat pleit niet voor je.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Dat is inmiddels alweer 7 jaar geleden. Lang voordat Klopp er was en we zijn ook alweer heel wat aankopen verder.

Tuurlijk is het niet zaligmakend wat Liverpool nu doet. Van Dijk was erg duur bijvoorbeeld. Maar bijna iedere aankoop van Klopp is inmiddels basisspeler in een elftal dat de Champions League finale heeft gehaald en in heel Europa wordt geroemd om het attractieve en herkenbare voetbal. En als je de kenners in Duitsland en Frankrijk moet geloven, zijn ook Keita en Fabinho uitstekende versterkingen. Iets wat overigens, net als bij Van Dijk, ook statistisch onderstreept wordt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou wel eens een statistiek willen zien van Liverpool fans die mogen kiezen tussen finaleplaatsen met leuk voetbal en een landstitel
 
Bovenaan