Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer dat rare 3-4-3 / 5-2-3 systeem bij Crystal Palace. Als Liverpool z'n normale niveau haalt, wordt het 5-0 ofzo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool haalt z'n normale niveau voorlopig bij lange na niet. En Crystal Palace is, zoals verwacht, ook niets. Heel slechte wedstrijd dus, tot dusver.
 

Pascallovic

Well-known member
Liverpool haalt z'n normale niveau voorlopig bij lange na niet. En Crystal Palace is, zoals verwacht, ook niets. Heel slechte wedstrijd dus, tot dusver.
In het elftal van Liverpool vandaag zit toch ook heel weinig creativiteit en technisch vernuft. Daar haal je echt geen top 4 mee als je een jaar lang met Klavan, Robertson, Gomes, Milner en Henderson moet spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In het elftal van Liverpool vandaag zit toch ook heel weinig creativiteit en technisch vernuft. Daar haal je echt geen top 4 mee als je een jaar lang met Klavan, Robertson, Gomes, Milner en Henderson moet spelen.

Salah, Can, Coutinho, Lallana, TAA, Moreno en Lovren doen niet mee. Dat zijn allemaal basisspelers.
 

Pascallovic

Well-known member
Salah, Can, Coutinho, Lallana, TAA, Moreno en Lovren doen niet mee. Dat zijn allemaal basisspelers.
Ik begrijp dat er heel veel spelers niet meedoen. Maar als je de namen ziet die er wel staan, dan ben ik niet verrast dat ze er niet doorheen komen. Met deze opstelling ga je heel weinig ploegen in de Premier League stukspelen, want vandaag is het gewoon middenmoot materiaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat er heel veel spelers niet meedoen. Maar als je de namen ziet die er wel staan, dan ben ik niet verrast dat ze er niet doorheen komen. Met deze opstelling ga je heel weinig ploegen in de Premier League stukspelen, want vandaag is het gewoon middenmoot materiaal.

Nee ok?. dat ben ik met je eens. Maar als die andere jongens allemaal wel spelen, dan staat er wel een goeie ploeg hoor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja jongens, het is niet mijn beslissing h?? Ik vertel enkel wat Klopp erover gezegd heeft.
 

JMD

Well-known member
1-0 gebleven. Voor de 7e keer verslaat Mark Hughes als coach de ploeg van Ars?ne Wenger. Alleen Ferguson heeft vaker van Wenger gewonnen.
 

zwammy

Well-known member
Klopp heeft gewoon gelijk. Als je de CL, Premiership, FA cup en misschien nog wel die andere onbenullige beker gaat pakken moet je soms Klavan laten spelen.
 
Bovenaan