Riedewald van een basisplaats naar de tribune.mg:
Dat heb je wel eens als je geblesseerd bent.
Riedewald van een basisplaats naar de tribune.mg:
In het elftal van Liverpool vandaag zit toch ook heel weinig creativiteit en technisch vernuft. Daar haal je echt geen top 4 mee als je een jaar lang met Klavan, Robertson, Gomes, Milner en Henderson moet spelen.Liverpool haalt z'n normale niveau voorlopig bij lange na niet. En Crystal Palace is, zoals verwacht, ook niets. Heel slechte wedstrijd dus, tot dusver.
In het elftal van Liverpool vandaag zit toch ook heel weinig creativiteit en technisch vernuft. Daar haal je echt geen top 4 mee als je een jaar lang met Klavan, Robertson, Gomes, Milner en Henderson moet spelen.
Ik begrijp dat er heel veel spelers niet meedoen. Maar als je de namen ziet die er wel staan, dan ben ik niet verrast dat ze er niet doorheen komen. Met deze opstelling ga je heel weinig ploegen in de Premier League stukspelen, want vandaag is het gewoon middenmoot materiaal.Salah, Can, Coutinho, Lallana, TAA, Moreno en Lovren doen niet mee. Dat zijn allemaal basisspelers.
Ik begrijp dat er heel veel spelers niet meedoen. Maar als je de namen ziet die er wel staan, dan ben ik niet verrast dat ze er niet doorheen komen. Met deze opstelling ga je heel weinig ploegen in de Premier League stukspelen, want vandaag is het gewoon middenmoot materiaal.
Nee ok?. dat ben ik met je eens. Maar als die andere jongens allemaal wel spelen, dan staat er wel een goeie ploeg hoor.
Zijn al die spelers geblesseerd ? ( Coutinho uitgezonderd)
Rust? Het seizoen is net begonnen of is het voor het kampioenschap van volgend jaar?Lallana is geblesseerd. De rest krijgt rust.
Rust? Het seizoen is net begonnen of is het voor het kampioenschap van volgend jaar?
Deze periode? Je bedoeld tot en met januari gezien de League Cup, Premier League, CL/EL groepsfase?Ze spelen deze periode steeds twee wedstrijden in een week. Klopp wil geen roofbouw plegen, zo vroeg in het seizoen.
Ik vind het onzin vooral met het grote kwaliteitsverschil. Doe het dan in de beker toernooienZe spelen deze periode steeds twee wedstrijden in een week. Klopp wil geen roofbouw plegen, zo vroeg in het seizoen.
Nee het is jouw schuld Jamel erken dat nou eens!!!11!Ja jongens, het is niet mijn beslissing h?? Ik vertel enkel wat Klopp erover gezegd heeft.
Nee het is jouw schuld Jamel erken dat nou eens!!!11!