Ja, weet je wat voor topprestatie dit is? Aangezien jouw tv standaard een halve minuut voor loopt.
Liverpool staat al weer met 1-0 achter.
Op naar volgend seizoen.
Je weet dat jij blijkbaar de enige bent die op het forum kan? De rest zit op het noodforum
Ik heb toevallig een truukje gevonden maar tapatalk is dood
Een de Boer zou intelligent genoeg moeten zijn om dit ook te weten en naar oplossingen te zoeken om degradatie voetbal te spelen. Dan is het voor mij onbegrijpelijk dat hij met Palace voor deze tactiek kiest. Daar heeft ie de spelers gewoon niet voor. Vond die Mooij van Huddersfield overigens erg sterk spelen, daar had Frank veel meer aan gehad dan aan Riedewald, die gaat verzuipen in de PL.Ik snap sowieso niet dat Palace de Boer wil hebben en vice versa. De Boer heeft zijn hele leven enkel voor het kampioenschap gespeeld. Bij degradatievoetbal spelen heel andere facetten waar de Boer nog nooit mee te maken heeft gehad.
Man man man man, Mignolet, wat doe je nou? Totaal onnodig dit joh. Liverpool veel sterker in de tweede helft.
Even geen rekening gehouden met die ongekende prutser van een Moreno. Watford staat weer voor.
Je weet dat jij blijkbaar de enige bent die op het forum kan? De rest zit op het noodforum
Ik heb toevallig een truukje gevonden maar tapatalk is dood