Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
Jep. Dat vermoed ik ook. Overigens vraag ik me serieus af waarom er (in het algemeen) niet doorgespeeld kan worden terwijl de VAR checkt. Dat kan bv ook als er een potentiële penalty/rode kaart is en het spel gaat door. Dan wordt ook ineens het spel stilgelegd als de VAR de scheids roept. 1 van de bekendste voorbeelden uit NL komt uit 1 van de eerste duels in NL met de VAR: Feyenoord - Vitesse voor de JCS in 2017. Matavz werd gevloerd, scheids liet doorspelen, Feyenoord scoorde, maar die goal werd ongeldig verklaard omdat het een strafschop was.
Waarom wel?

erka

Well-known member
Qua communicatie en systematiek kan de VAR bij het voetbal nog veel leren van de TMO bij rugby.

JMD

Well-known member
De beste Portugese voetballer ooit, tevens samen met Messi de beste van de afgelopen 10-15 jaar bedoel je?
Jep. Die. Inderdaad de beste Portugese voetballer ooit, en (bijna) net zo goed als Messi. Ik geniet van zijn spel, zijn drive enzovoort. Maar dat aanstellen van hem is/was zeer irritant.

JMD

Well-known member
2-2 in Brighton bij Brighton Hove Albion - Liverpool
Aston Villa gaat gelijk spelen, dat maakt dus Spurs plus de winnaar van Arsenal - Man City de winnaar van het weekend

JMD

Well-known member
Hoe is dit in hemelsnaam geen rood??? Odegaard mag blij zijn dat hij nog kan lopen.

JMD

Well-known member
En hier ontsnapt Kovacic opnieuw, want dit had geel moeten zijn (en dan zou hij alsnog rood krijgen), maar hier mag de VAR niet op ingrijpen
Guardiola moet Kovacic nu echt wisselen

JMD

Well-known member
Rust. 0-0.

Ben benieuwd wat Oliver denkt als hij in de rust de beelden ziet... De VAR dus weer met een flinke fout, nu door niet Oliver naar het scherm te roepen (alhoewel Oliver zo'n overtreding ook wel zelf mag zien natuurlijk)

JMD

Well-known member
Everton voor rust al met 10 man verder na twee oliedomme overtredingen van Ashley young

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wedstrijd van de arbitrage. Twee keer geel voor Young was terecht. Konate had echter ook rood moeten hebben. Net een 100% penalty voor Liverpool niet gegeven. En nu, na ingrijpen van de VAR, weer wel.

JMD

Well-known member
Net had de var al moeten ingrijpen voor een penalty want de bal werdecht niet geraakt, maar even later grijpt de var wel in, dit is echt 100% hands. Penalty inderdaad

Bovenaan