United verliest, City dus al 8 punten voorsprong. Als ze dit niveau blijven houden, worden ze fluitend kampioen.
United verliest, City dus al 8 punten voorsprong. Als ze dit niveau blijven houden, worden ze fluitend kampioen.
Wat was die rooie weer heerlijk goed he.
Op zijn positie de beste ter wereld. Ik kan geen middenvelder opnoemen die een ploeg nog meer naar zijn hand zet.
Heeft Ziggo neutrale commentators in dienst dan met Schelvis, El Sierd en deze knakker?Wat is er gebeurd met neutrale commentators? Deze is niet een beetje op de hand van Spurs.
In beide gevallen staat de schouder buitenspel, en daarmee kan je scoren. Dus strikt gesproken is het buitenspel. Alleen zie je dit never nooit als assistent en kan ik me voorstellen dat je niet vlagt.Hij vindt het buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was en bij de 1e goal was gewoon een overtreding van Sanchez
Wat is er gebeurd met neutrale commentatoren? Deze is niet een beetje op de hand van Spurs.
Hij vindt het buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was en bij de 1e goal was gewoon een overtreding van Sanchez
Heeft Ziggo neutrale commentators in dienst dan met Schelvis, El Sierd en deze knakker?