Premier League

Kielse Rat

Well-known member
United verliest, City dus al 8 punten voorsprong. Als ze dit niveau blijven houden, worden ze fluitend kampioen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zat er aan te komen. Belabberde resultaten heeft ie behaald. Geen idee of de aankopen van hem waren, maar die zijn ook niet best en eigenlijk kon je dat al weten voordat ze binnenkwamen. 20 miljoen voor Arnautovic die 1x in de Premier League de dubbele cijfers heeft gehaald qua doelpunten.
 

erka

Well-known member
Wat is er gebeurd met neutrale commentatoren? Deze is niet een beetje op de hand van Spurs.

Hij vindt het buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was en bij de 1e goal was gewoon een overtreding van Sanchez
 

JMD

Well-known member
Hij vindt het buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was en bij de 1e goal was gewoon een overtreding van Sanchez
In beide gevallen staat de schouder buitenspel, en daarmee kan je scoren. Dus strikt gesproken is het buitenspel. Alleen zie je dit never nooit als assistent en kan ik me voorstellen dat je niet vlagt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat is er gebeurd met neutrale commentatoren? Deze is niet een beetje op de hand van Spurs.

Hij vindt het buitenspel terwijl het absoluut geen buitenspel was en bij de 1e goal was gewoon een overtreding van Sanchez

Huh? een overtreding?? gewoon een ordinair duel om de bal. En verder zie je toch i de herhaling tot 6 keer aan toe dat die Arsenal speler buitenspel staat. Dat de scheidsrechter het niet ziet kan ik best begrijpen.
 

erka

Well-known member
Yup, herhaling was duidelijk. Maar dat kun je nooit zien zonder technische hulpmiddelen, zelfs als grens niet.
 
Bovenaan