Kielse Rat
Well-known member
En hoe slecht United is. Als het weer 5-0 wordt zoals in oktober zou het geen overdreven uitslag zijn.Het is echt niet normaal hoe goed ze inmiddels weer zijn.
En hoe slecht United is. Als het weer 5-0 wordt zoals in oktober zou het geen overdreven uitslag zijn.Het is echt niet normaal hoe goed ze inmiddels weer zijn.
Vandaag wel ja. Maar sowieso hun serie in de tweede seizoenshelft is heel bizar. In alle competities, wedstrijd na wedstrijd. Het zou me niet eens verbazen als ze de quadrupel pakken.En hoe slecht United is. Als het weer 5-0 wordt zoals in oktober zou het geen overdreven uitslag zijn.
Dat is ook Engeland, mooi...Hoogtepunt was in de 7e minuut. Luid applaus van de Liverpool supporters voor Ronaldo. Afgesloten met You"ll never walk alone.
Een speciaal biertje?Vandaag wel ja. Maar sowieso hun serie in de tweede seizoenshelft is heel bizar. In alle competities, wedstrijd na wedstrijd. Het zou me niet eens verbazen als ze de quadrupel pakken.
Hahaha, die verdienen ze dan wel. Maar goed, ik dacht ook een keertje fancy te zijn met woorden. Ik bedoelde dus vier prijzen in één seizoen voor wie dat nog niet doorhad.Een speciaal biertje?
Nog eentje!En hoe slecht United is. Als het weer 5-0 wordt zoals in oktober zou het geen overdreven uitslag zijn.
Echt he, hadden zo twee rode kaarten en misschien wel moeten hebben.United wordt nu een schopploeg...
St. Bernardus Abt 12Vandaag wel ja. Maar sowieso hun serie in de tweede seizoenshelft is heel bizar. In alle competities, wedstrijd na wedstrijd. Het zou me niet eens verbazen als ze de quadrupel pakken.
Veel te moeilijk woord voor een Feyenoorder.Maar goed, ik dacht ook een keertje fancy te zijn met woorden. Ik bedoelde dus vier prijzen in één seizoen voor wie dat nog niet doorhad.
Er zitten nog 15 plaatsen onder de 5e.Ten Hag heeft er een hoop te doen. Maar 1 voordeel voor hem: slechter kan het niet.
Kan iemand deze post verplaatsen naar het 'Go woke or go broke topic?'Lewis Hamilton en Serena Williams behoren tot een groepje investeerders dat samen met een koper Chelsea wil overnemen.