10 wedstrijden.Liverpool is bijna onverslaanbaar. Hoe lang is de winning streak al gaande? Damn.
Everton is toch een kutclub dus laat ze maar lekker degraderen met dat wanbeleid.
Kan vd Beek komend seizoen weer gaan shinen. Zal wel lukken want het is de beste voetballer van het heelal.
@ BV: Hij zat niet eens op de bank wegens een vorige week opgelopen blessure tijdens de warming up.
Weghorst zal ook niet tevreden zijn met zijn zoveelste wissel en dan ook nog moeten zien dat de winnende er na gemaakt wordt.
Zijn adepten zullen wel zeggen dat Everton zo laag staat omdat hun held op de bank zit...
Everton is toch op Arsenal na de ploeg die het langst al op het hoogste niveau speelt?
Prima post.Nou ja, wellicht kan Donny het straks wel waarmaken bij Manchester United als Erik daar trainer is.
Ik heb liever dat ie weer terugkeert naar Ajax.Prima post.
Als Ajacieden onder elkaar moet Erik hem toch weer naar grote hoogten kunnen brengen.
En promoveerde daarna onder dubieuze omstandigheden als ik het goed begrepen heb.Ja, Arsenal degradeerde slechts één keer en dat was rond de Eerste Wereldoorlog.
Slot zal Kokcu wel meenemen lijkt me.Ik heb liever dat ie weer terugkeert naar Ajax.
Slot zal Kokcu wel meenemen lijkt me.