Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hup Liverpool!!!
Echt hoor!! Los van het feit dat ik sowieso voor Liverpool ben, kijkt zowat elke voetballiefhebber denk ik handenwrijvend uit naar een rechtstreeks duel om de koppositie tussen City en Liverpool op 10 april.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Echt hoor!! Los van het feit dat ik sowieso voor Liverpool ben, kijkt zowat elke voetballiefhebber denk ik handenwrijvend uit naar een rechtstreeks duel om de koppositie tussen City en Liverpool op 10 april.
Wel te hopen dat het dan om de koppositie gaat, voor hetzelfde geld is het gat dan 5 punten... :p
 

JMD

Well-known member
De 0-1 vlak na rust werd nog terecht afgekeurd, maar na iets meer dan het kwartier na rust is het inmiddels 0-2.
In beide gevallen ziet de keeper van de Gunners er niet top uit
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep, maar de keeper kan er meer aan doen.
Wellicht, maar de bewustheid waarmee hij dit deed.. Dat wijzen waar Robertson die bal moest plaatsen, even het stapje naar achter en daarna vol de bal aanvallen toen Robertson voor gaf en dan dat achteloze hakje. Weergaloze spitsengoal.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Everton - Newcastle is in de slotfase, het staat nog 0-0. Maar er is 14 minuten blessuretijd. De reden is dat tijdens de 2e helft ineens een supporter zich kon vastketenen aan een doelpaal. Het was een protestactie tegen oliegebruik...
Toch knap hoe hij zich zo snel ineens kon vastketenen en eerst het veld opkomen. Het losmaken duurde 10 minuten en dat ging met een categorie heggeschaar... Bizarre beelden
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Everton - Newcastle is in de slotfase, het staat nog 0-0. Maar er is 14 minuten blessuretijd. De reden is dat tijdens de 2e helft ineens een supporter zich kon vastketenen aan een doelpaal. Het was een protestactie tegen oliegebruik...
Toch knap hoe hij zich zo snel ineens kon vastketenen en eerst het veld opkomen. Het losmaken duurde 10 minuten en dat ging met een categorie heggeschaar... Bizarre beelden
Dat hoofd van Begovic. :D

FOFLRKnXEAMsXUu
 

JMD

Well-known member
En The Toffees maken de 1-0 in blessuretijd, terwijl ze met 10 man spelen wegens een rode kaart
 
Bovenaan