Premier League

Batigoal

Well-known member
Het is toch gewoon smaak? Ik was wel onder de indruk van de Allianz Riviera van Nice toen ik die in het echt zag, maar die zal ook niet iedereen mooi vinden.
 

JMD

Well-known member
Chelsea komt niet verder dan 1-1 bij Southampton, waardoor West Ham nu virtueel 4e staat...

Liverpool kan bij winst later vandaag tegen Everton naast de ploeg uit West Londen komen...

Het gaat niet gebeuren, maar het zou toch wel wat zijn als West Ham de enige ploeg uit Londen is die CL mag spelen... :p
 

JMD

Well-known member
0-2 inmiddels en zo gaat Everton voor het eerst in deze eeuw winnen op anfield en verliest Liverpool voor het eerst in bijna 100 jaar 4x op rij in eigen huis (en dat nadat het 4 jaar op rij thuis niet verloor)...

Op deze manier gaat Liverpool niet alleen naast een CLticket grijpen maar wordt de kans ookgroot dat het überhaupt niet Europa in mag volgend seizoen
 

Batigoal

Well-known member
West Ham staat 2-1 voor tegen Tottenham. Die komen dan zowaar op een CL-plek. Spurs trouwens ook erg ingestort. Zit ook geen fut meer in dat team.

Liverpool in 2021 al even veel wedstrijden verloren als heel 2019 en 2020 samen hoorde ik? Wel heel pijnlijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Liverpool heeft direct revanche genomen op Everton door de 13 jarige zoon van clubicoon Phil Jagielka naar de rode kant van Liverpool te halen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool heeft direct revanche genomen op Everton door de 13 jarige zoon van clubicoon Phil Jagielka naar de rode kant van Liverpool te halen.

Met al die blessures in de verdediging gaan ze hem misschien wel sneller moeten opstellen dan gepland. Of is het geen verdediger?
 

JMD

Well-known member

Dit ziet er echt mooi uit... Zowel qua stadion als locatie. Jammer dat The Toffees 'the Grand Old Lady' gaan verlaten, maar dat zat er al een tijd aan te komen.
En vandaag is de 'gemeenteraad' unaniem akkoord gegaan... De overheid moet nog wel akkoord gaan, maar dat lijkt slechts een formaliteit te zijn.
In 2024 speelt Everton dan als het goed is in het nieuwe stadion. Voor degenen die er nog niet geweest zijn, ga Goodison Park nog bezoeken, echt een aanrader. En sowieso is het na die tijd niet meer mogelijk om in Stanley Park te staan en 2 juwelen van stadions zo dichtbij elkaar te zien.
 
Bovenaan