Ik ben in dat nieuwe stadion in Turijn geweest maar vond er eigenlijk weinig bijzonders aan.Bilbao, Juve en Bordeaux vind ik mooie moderne stadions, daarmee houdt het ook wel op.
Prijzig, dat was het wel
Ik ben in dat nieuwe stadion in Turijn geweest maar vond er eigenlijk weinig bijzonders aan.Bilbao, Juve en Bordeaux vind ik mooie moderne stadions, daarmee houdt het ook wel op.
Gelukkig wint Everton nooit de derby.
Liverpool heeft direct revanche genomen op Everton door de 13 jarige zoon van clubicoon Phil Jagielka naar de rode kant van Liverpool te halen.
En Brighton 13 corners.Palace gisteren 2x op doel geschoten, twee wereldgoals, 1-2 zege bij Brighton.
En vandaag is de 'gemeenteraad' unaniem akkoord gegaan... De overheid moet nog wel akkoord gaan, maar dat lijkt slechts een formaliteit te zijn.Everton's new Bramley-Moore Dock stadium recommended for approval
A council report says the football club's 52,000-seater stadium should be given planning permission.www.bbc.com
Dit ziet er echt mooi uit... Zowel qua stadion als locatie. Jammer dat The Toffees 'the Grand Old Lady' gaan verlaten, maar dat zat er al een tijd aan te komen.