Villa moet nog 2 duels inhalen, maar staat op basis van verliespunten zelfs 2e...Mooi zo, dat het maar lang op een kluitje mag blijven staan.
Villa heeft nog 2 duels in te halen... Dus virtueel plek 2, en Chelsea is gewoon een topploeg, die zelf aangeven nog in de titel te geloven. Dus ja, een topper. Dat Everton - City een nog grotere topper is geef ik zelf ook al aan.Nr 7 tegen 8 de topper?🤣
Moeten ze die eerst nog maar eens winnen, en daarnaast is Villa natuurlijk geen titelkandidaat.Villa moet nog 2 duels inhalen, maar staat op basis van verliespunten zelfs 2e...
Dat dachten we van Leicester in 2016 ook... En ja, idd moeten ze die duels nog winnen, maar je kan ook niet zomaar zeggen dat ze beide duels verliezen. En met 1 zege staan ze ook al 3e...Moeten ze die eerst nog maar eens winnen, en daarnaast is Villa natuurlijk geen titelkandidaat.
Leicester was een hele andere situatie.Dat dachten we van Leicester in 2016 ook... En ja, idd moeten ze die duels nog winnen, maar je kan ook niet zomaar zeggen dat ze beide duels verliezen. En met 1 zege staan ze ook al 3e...
En nee, ik zie ze ook niet als titelkandidaat nee, maar de top is breder dan alleen Liverpool en City. En United, Chelsea enz overtuigen ook niet.
hoezo? Die streden he5 seizoen ervoor toch ook tegen degradatie?Leicester was een hele andere situatie.
Mijn opmerking toch ook?En mijn reactie was na het puntverlies van Liverpool, dus dan was het gat groter geweest.
hoezo? Die streden he5 seizoen ervoor toch ook tegen degradatie?
Mijn opmerking toch ook?
Zucht. Ik nuanceer helemaal niks. Dat maak jij er van. Ik geef juist aan (als reactie op jouw kost) dat Villa ook nog dichterbij de top kan komen omdat ze nog 2 duels in te halen hebben. Dus dat het dan juist NOG MEER op een kluitje kan komen. Dat jij daar nuanceren van maakt is aan jou.Zucht, ik zeg dat het gelukkig is dat ze gelijk hebben gespeeld omdat het dan bij elkaar blijft staan, jij gaat dat nuanceren met de cijfers na het gelijkspel.
Ja, maar ik postte alles na het gelijkspel van Liverpool, ik reageerde immers op jouw post dat het mooi is dat het dicht bij elkaar blijft door dat gelijkspel. ALs Liverpool gewonnen had, had jij die post over 'mooi dat het zo dicht bij elkaar blijft' ook niet gemaakt.Als ze hadden gewonnen was het gat 5 punten geweest.
Maar in zulke discussies lijkt het wel of ik tegen NO aan het lullen ben.