Premier League

JMD

Well-known member
Mooi zo, dat het maar lang op een kluitje mag blijven staan.
Villa moet nog 2 duels inhalen, maar staat op basis van verliespunten zelfs 2e...


Spurs kwam binnen de minuut op 0-1 op Molineux, maar vlak voor tijd maken de Wolves 1-1. Blessuretijd nu.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-1. En zo wint Spurs voor het 4e duel op rij niet. Afgaande op de statistieken (ik heb niet gekeken) is dat ook wel verdiend (zowel balbezit als schoten als schoten op doel is licht in het voordeel van de Wolves)

De postzegel waarop de top allemaal staat na 15 speelrondes:
1) Liverpool 32
2) Everton 29
3) Leicester 28
4) Man United 27 (1 inhaalduel)
5) Man City 26 (1)
6) Spurs 26
7) Villa 25 (2)
8) Chelsea 25
9) Southampton 25


En we gaan morgen alweer verder, om 16.00 met Palace - Leicester, dan om 18.30 de topper Chelsea - Villa en om 21.00 een nog grotere topper met Everton - Man City.
Dinsdagavond mogen de Wolves dan weer in actie komen, bij Man United, en dezelfde avond mag Arsenal op bezoek bij Brighton.
Woensdagavond komen dan de Spurs en Liverpool in actie, de Lilywhites ontvangen Fulham, Liverpool moet naar Newcastle.
 

JMD

Well-known member
Nr 7 tegen 8 de topper?🤣
Villa heeft nog 2 duels in te halen... Dus virtueel plek 2, en Chelsea is gewoon een topploeg, die zelf aangeven nog in de titel te geloven. Dus ja, een topper. Dat Everton - City een nog grotere topper is geef ik zelf ook al aan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ongelofelijk dat dat baggerteam van MU zo hoog staat. Als die nog is goed gaan voetballen zijn ze titelkandidaat.
 

JMD

Well-known member
Moeten ze die eerst nog maar eens winnen, en daarnaast is Villa natuurlijk geen titelkandidaat.
Dat dachten we van Leicester in 2016 ook... ;) En ja, idd moeten ze die duels nog winnen, maar je kan ook niet zomaar zeggen dat ze beide duels verliezen. En met 1 zege staan ze ook al 3e...

En nee, ik zie ze ook niet als titelkandidaat nee, maar de top is breder dan alleen Liverpool en City. En United, Chelsea enz overtuigen ook niet.
 

SanMark.

Well-known member
Dat dachten we van Leicester in 2016 ook... ;) En ja, idd moeten ze die duels nog winnen, maar je kan ook niet zomaar zeggen dat ze beide duels verliezen. En met 1 zege staan ze ook al 3e...

En nee, ik zie ze ook niet als titelkandidaat nee, maar de top is breder dan alleen Liverpool en City. En United, Chelsea enz overtuigen ook niet.
Leicester was een hele andere situatie.

En mijn reactie was na het puntverlies van Liverpool, dus dan was het gat groter geweest.
 

SanMark.

Well-known member
hoezo? Die streden he5 seizoen ervoor toch ook tegen degradatie?

Kijk de serie eens na die ze na de winterstop hebben gemaakt in het degradatie jaar. Daar was al een kampioenschaps serie.

Mijn opmerking toch ook?

Zucht, ik zeg dat het gelukkig is dat ze gelijk hebben gespeeld omdat het dan bij elkaar blijft staan, jij gaat dat nuanceren met de cijfers na het gelijkspel.

Als ze hadden gewonnen was het gat 5 punten geweest.

Maar in zulke discussies lijkt het wel of ik tegen NO aan het lullen ben.
 

JMD

Well-known member
Zucht, ik zeg dat het gelukkig is dat ze gelijk hebben gespeeld omdat het dan bij elkaar blijft staan, jij gaat dat nuanceren met de cijfers na het gelijkspel.
Zucht. Ik nuanceer helemaal niks. Dat maak jij er van. Ik geef juist aan (als reactie op jouw kost) dat Villa ook nog dichterbij de top kan komen omdat ze nog 2 duels in te halen hebben. Dus dat het dan juist NOG MEER op een kluitje kan komen. Dat jij daar nuanceren van maakt is aan jou.

En ja, tuurlijk moet Villa dat nog winnen, maar zo kan je alles wel dood redeneren. Als Liverpool nu alles wint is er ook geen spannende titelrace. En verder, zelfs als Villa maar 1 van die inhaalpotjes wint staan ze alsnog 3e...

Als ze hadden gewonnen was het gat 5 punten geweest.
Ja, maar ik postte alles na het gelijkspel van Liverpool, ik reageerde immers op jouw post dat het mooi is dat het dicht bij elkaar blijft door dat gelijkspel. ALs Liverpool gewonnen had, had jij die post over 'mooi dat het zo dicht bij elkaar blijft' ook niet gemaakt.
 

ALenstra

Well-known member
Crystal Palace en Leicester City spelen 1-1 gelijk. Everton-Manchester City afgelast vanwege corona-gevallen bij Manchester City.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De topper tussen Aston Villa en Chelsea staat 1-1.

El Ghazi scoorde weer. Die solliciteert naar een plek in Oranje.
 

Makanaky

Well-known member
Tot aan 21 november was hij nog volledig buiten beeld, speelde maar 2 minuten. Doet het nu even prima maar lijkt me nog te weinig om een uitverkiezing te rechtvaardigen. Sowieso een carrière van horten en stoten.
 
Bovenaan