Premier League

JMD

Well-known member
Volgens Mourinho had de beste ploeg nochtans verloren.
Haha... Gelijkspel was misschien wel de juiste verhouding geweest, maar no way dat de Spurs de zege verdienden...

Liverpool begon vorige week dramatisch in Londen, het stond snel 1-0 achter. Vandaag gaat het in Zuid Londen beter voor Liverpool, 0-1 na 2 minuten door Minamino (die Salah vervangt).
 

JMD

Well-known member
En dan in 5 minuten ineens van 0-1 naar 0-3...

Oke, in 2014 verspeelde Liverpool hier ook een 0-3 voorsprong, maar dat zie ik nu niet gebeuren.
 

JMD

Well-known member
0-5 inmiddels... Liverpool werkt aan het doelsaldo. Was ook wel nodig na die 7-2 nederlaag.
 

JMD

Well-known member
Salah komt er ook nog even in, eerst een 'lelijke' 0-6 maar vervolgens een goal à la Robben in zijn beste dagen... 0-7
 

JMD

Well-known member
En speelt Liverpool nou goed? Nee.
En spelen ze op 100%? Nee.

Kan je nagaan als ze volgas waren gegaan vanaf het begin...
 

JMD

Well-known member
Evenaring grootste uitzege ooit voor Liverpool ooit overigens, de vorige keer was in 1896... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En speelt Liverpool nou goed? Nee.
En spelen ze op 100%? Nee.

Kan je nagaan als ze volgas waren gegaan vanaf het begin...

Niet mee eens. Ik vond Liverpool echt geweldig vandaag. Duels winnen, afjagen, uitstekend in de passing, aannames altijd goed. Henderson en Firmino de grote uitblinkers. En stuk voor stuk heerlijke goals.
 

JMD

Well-known member
Niet mee eens. Ik vond Liverpool echt geweldig vandaag. Duels winnen, afjagen, uitstekend in de passing, aannames altijd goed. Henderson en Firmino de grote uitblinkers. En stuk voor stuk heerlijke goals.
2e helft inderdaad wel. Maar tot de 0-2 had het zomaar ook anders kunnen vallen en kreeg Palace best wel wat kansen.
 

erka

Well-known member
Mijn favoriete Engelse club Everton drukt Arsenal weer dieper in het moeras lijkt het. 2-1 tussenstand.
 

JMD

Well-known member
Mijn favoriete Engelse club Everton drukt Arsenal weer dieper in het moeras lijkt het. 2-1 tussenstand.
Wenger werd in zijn laatste jaren verketterd door de Arsenalsupporters, maar zouden ze daar nu anders over denken? Sinds hij weg is is het nou niet echt beter gegaan met de Gunners...
 

JMD

Well-known member
United stond binnen 3 minuten met 2-0 voor tegen Leeds, staat 4-1 bij rust.

Spurs verliest thuis met 0-2 van Leicester, the Foxes staan daardoor op plek 2. Echt knap dat die zich na die titel in 2016 toch eigenlijk in de top handhaven (op het eerste jaar na die titel na). Qua verliespunten staat United overigens op plek 2. En City heeft net zoveel verliespunten als Everton, dat momenteel 3e staat.
 

JMD

Well-known member
We trappen zo meteen Boxing Day af met de topper van dit weekend: Leicester City - Manchester United, de nummer 2 tegen de nummer 3 (en qua verliespunten de nummer 3 tegen de nummer 2).

Hup Leicester of gelijkspel!
 
Bovenaan