Premier League

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd gevegt en Eef, mooi ook dat jullie er niet lang op hoefden te wachten. Dan heb je er meer verstand van dan zwammy of Jamel of JMD, die snapten duidelijk niet in welk seizoen ze Liverpool moesten gaan supporten.
Weten jullie al of je voor Liverpool blijft of gaan de gedachten al voorzichtig richting Chelsea?

En Eef ook nog gefeliciteerd met de titel van PSG natuurlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kijk even hoe het loopt komend seizoen, ik laat het je in het voorjaar weten ok? PSG natuurlijk ook weer geweldig maar daar kijk ik komend jaar ook wel even wat ik doe.

Wat ik wel weet is dat Ajax komend jaar gewoon weer kampioen wordt, net als dit jaar trouwens. Van harte alvast!!
 

Abubakari

Well-known member
PSG is wel een blijvertje toch? Die zitten na 83 titels op rij echt in je hart toch?

Ja, jij ook alvast gefeliciteerd, mooi man, weer 3 Ajax titels op rij. Alleen afwachten of we deze keer ook alweer na 25 wedstrijden kampioen zijn. Moet wel eerder kunnen toch? Ik bedoel die periode vlak voor en na de winterstop achterwege laten en je bent na 20 wedstrijden kampioen.

Ik zet mijn geld op Forza AZ als degene die zegt dat dat niet kan, na 20 wedstrijden kampioen. Mag jij JMD.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd gevegt en Eef, mooi ook dat jullie er niet lang op hoefden te wachten. Dan heb je er meer verstand van dan zwammy of Jamel of JMD, die snapten duidelijk niet in welk seizoen ze Liverpool moesten gaan supporten.
Weten jullie al of je voor Liverpool blijft of gaan de gedachten al voorzichtig richting Chelsea?
Jep. Weer Liverpool komend seizoen... :)


Leicester is druk bezig de goede uitgangspositie voor CL-voetbal te verspelen, verliezen weer, nu bij Everton... Als Chelsea vanavond wint bij West Ham zakt Leicester naar plek 4 en het gat naar plek 5 en 6 (United en Wolves) is nog maar 3 punten.
Doordat Wolves het zo goed blijft doen wordt de strijd tussen Arsenal en Spurs dit jaar naw een hele speciale, namelijk om het laatste Europese ticket, maar ook Burnley, Sheffield, Palace, Everton, Newcastle en Southampton liggen nog op de loer... (er vanuitgaande dat Arsenal niet de FA Cup wint...)
 

JMD

Well-known member
Chelsea verliest echter bij West Ham... Belangrijke zege voor de ploeg uit Noord Londen.
 

JMD

Well-known member
Tottenham verliest bij Sheffield... Spurs staan nu 9e... Hoeveelste stonden ze toen Pochettino de zak kreeg? En Arsenal 8e.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
United is op stoom. Die zie ik nog derde worden. Vond vanaf het begin van het seizoen al dat ze een heel goede selectie hebben, maar sinds januari loopt het pas goed. Ongeslagen sinds medio januari.
 

Batigoal

Well-known member
United is op stoom. Die zie ik nog derde worden. Vond vanaf het begin van het seizoen al dat ze een heel goede selectie hebben, maar sinds januari loopt het pas goed. Ongeslagen sinds medio januari.

Met 1 of 2 topspelers erbij is dat gewoon weer een titelkandidaat. Die verdediging laat nog wel eens te wensen over, maar verder staat daar echt een heel goed team. Greenwood is het volgende goudmijntje. Wat een klasse bij zijn 2e goal.

Het wordt sowieso interessant om te zien nu ook Chelsea serieus sterker lijkt te worden. Wie weet weer eens een titelstrijd tussen 4 ploegen volgend jaar.
 

Maasveld

Well-known member
Met 1 of 2 topspelers erbij is dat gewoon weer een titelkandidaat. Die verdediging laat nog wel eens te wensen over, maar verder staat daar echt een heel goed team. Greenwood is het volgende goudmijntje. Wat een klasse bij zijn 2e goal.

Het wordt sowieso interessant om te zien nu ook Chelsea serieus sterker lijkt te worden. Wie weet weer eens een titelstrijd tussen 4 ploegen volgend jaar.
Als ze Koulibaly en Sancho kunnen halen kon het inderdaad nog wel eens leuk worden.
 

JMD

Well-known member
Liverpool wint voor het eerst in tijden weer een uitduel in de PL, het wint met 1-3 aan de zuidkust bij Brighton & HA.

Eerder vanavond won City met 5-0 van Newcastle, versloeg Sheffield Wolves met 1-0 en won Burnley met 0-1 bij West Ham. Omdat Arsenal gisteren 1-1 speelde tegen Leicester staat Sheffield nu weer 7e, op slechts 1 punt van Wolves. United kan morgen (door een zege bij Villa) het gat naar plek 4 verkleinen tot 1 punt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Handig, zo'n VAR. Geeft Utd een volslagen cadeautje, ik snap niet hoe de VAR dit niet veranderd
 
Bovenaan