Eef de Kip
Well-known member
JJJJAAAAAAAHAAAAaaAAAAAAA!!!!111!11!1111
Ben je nu opeens ook voor Liverpool ?Dank jullie wel vrienden 👍
OH, ik dacht dat Chelsea kampioen geworden was 🙄. Maar Liverpool dus blijkbaar, hup Liverpool dan maar 🎉Ben je nu opeens ook voor Liverpool ?
Gefeliciteerd vriend!Zo, dat was een prima feestje!
Uitzinnige taferelen in Liverpool: fans zingen massaal YNWA en steken vuurwerk af
Wat een uitzinnige taferelen in Liverpool. De fans van The Reds vieren de eerste landstitel in dertig jaar uitgebreid, ondanks de coronamaatregelen.www.voetbalprimeur.nl
Ik moest toch even aan een post van JMD denken bij het zien van deze beelden😀
Het ging me vooral om: "Ik denk dat men nu wel wijs genoeg is om niet de straat op te gaan."🙂
Moet je wel aan die hele post van toen denken. Want ik maakte ook de opmerking dat als de PL gestopt zou worden dat er ook mensen op de been zouden komen... Die zouden dan demonstreren tegen die uitspraak. Ik denk dat je beter vrolijke mensen op straat kan hebben dan boze...
Maar daar had je dat moment van gisteren niet voor nodig toch, om te zien dat dat toch nu niet meer het geval is? Weet niet of je beelden hebt gezien van de Engelse zuidkuststranden de afgelopen dagen??? Zandvoort in hoogzomer was er niks bij...Het ging me vooral om: "Ik denk dat men nu wel wijs genoeg is om niet de straat op te gaan."🙂
Daarom zei ik het destijds al.Maar daar had je dat moment van gisteren niet voor nodig toch, om te zien dat dat toch nu niet meer het geval is? Weet niet of je beelden hebt gezien van de Engelse zuidkuststranden de afgelopen dagen??? Zandvoort in hoogzomer was er niks bij...
Weet ik. Maar jij gebruikte dat als argument om de PL maar niet te moeten herstarten... En ik gaf daarom juist aan dat dat echt niet uitmaakte en dat men toch wel in groepen zou gaan samenkomen.Daarom zei ik het destijds al.