Premier League

Pascallovic

Well-known member
Wat is dat voor onzinplanning trouwens dat Watford dinsdag in de PL gespeeld heeft en vandaag een return in de FA Cup moet afwerken?
 

JMD

Well-known member
Wat is dat voor onzinplanning trouwens dat Watford dinsdag in de PL gespeeld heeft en vandaag een return in de FA Cup moet afwerken?
Zal er denk ik mee te maken hebben dat van het weekend de volgende ronde al is, en dan moet die 4e ronde gespeeld worden, omdat de winnaar van dit duel tegen United moet en er zijn dan bijna geen speelrondes meer over als dat duel een replay wordt.


1-1 op Molineux, juweel van een aanval.
 

Pascallovic

Well-known member
Zal er denk ik mee te maken hebben dat van het weekend de volgende ronde al is, en dan moet die 4e ronde gespeeld worden, omdat de winnaar van dit duel tegen United moet en er zijn dan bijna geen speelrondes meer over als dat duel een replay wordt.


1-1 op Molineux, juweel van een aanval.
Dan had je die midweekse wedstrijd tegen Aston Villa op de dinsdag kunnen verplaatsen lijkt mij.
 

JMD

Well-known member
Tsja, als je dit soort kansen niet maakt dan verlies je gewoon van Liverpool, terwijl er wel degelijk kansen lagen op meer.

AFgelopen. 1-2.

Mooie stand nu in de PL vanaf plek 5 t/m 14: tussen plek 5 en 14 zit slechts 4 punten.
Liverpool 33 punten voor op plek 5 (met nog 1 duel in te halen)
 

JMD

Well-known member
Liverpool krijgt een penalty bij West Ham, Salah met de 0-1
Penalty was terecht, wel werd nog de aanval ervoor bekeken of er hands was. Maar dat was niet goed te zien. Opvallend, stuk of 20 camera's en het was niet goed te zien.
 
Bovenaan