Passen er daar 76.000 in?Echte fans slapen toch in het hotel tegenover Old Trafford?
Was iedereen bij rust dan al weggelopen???In december ging dat prima anders. We konden toen direct na de wedstrijd het stadion uit en bij de tramhalte hoefden we nauwelijks te wachten.
Was iedereen bij rust dan al weggelopen???
Er zaten volgens mij juist na rust meer mensen in het stadion dan voor rust.
Zal er denk ik mee te maken hebben dat van het weekend de volgende ronde al is, en dan moet die 4e ronde gespeeld worden, omdat de winnaar van dit duel tegen United moet en er zijn dan bijna geen speelrondes meer over als dat duel een replay wordt.Wat is dat voor onzinplanning trouwens dat Watford dinsdag in de PL gespeeld heeft en vandaag een return in de FA Cup moet afwerken?
Dan had je die midweekse wedstrijd tegen Aston Villa op de dinsdag kunnen verplaatsen lijkt mij.Zal er denk ik mee te maken hebben dat van het weekend de volgende ronde al is, en dan moet die 4e ronde gespeeld worden, omdat de winnaar van dit duel tegen United moet en er zijn dan bijna geen speelrondes meer over als dat duel een replay wordt.
1-1 op Molineux, juweel van een aanval.
Klopt.Dan had je die midweekse wedstrijd tegen Aston Villa op de dinsdag kunnen verplaatsen lijkt mij.
Worden we kampioen JMD?
Tuurlijk. Dat zei ik een paar weken terug ook al...
Ik heb het niet gezien maar ga er wel van uit dat het weer LiVARpool was :duim:
Geen idee. Enige dat ik kan bedenken is dat mensen te laat waren omdat ze eerst nog wilden stemmen, want die dag waren ook de Britse verkiezingen.Haha... Hoe kan dat nou???