SanMark.
Well-known member
Bij Man Utd blijkbaar niet. Of ze zien zichzelf als subtop, dat kan.
Dan is het maar goed dat jij het hier elke week benadrukt, dan moet het toch een keer doordringen bij Mourinho en co.
Bij Man Utd blijkbaar niet. Of ze zien zichzelf als subtop, dat kan.
Dan is het maar goed dat jij het hier elke week benadrukt, dan moet het toch een keer doordringen bij Mourinho en co.
Vindt Janssen Blind niet zo goed dan? Was me niet opgevallen.
Als beste matige voetballer van de wereld moet je op meerdere posities uit de voeten kunnen.Hoezo is die Milner tegenwoordig linksback?
Nee:cab:Is dit het duel tussen de oude en nieuwe kampioen??![]()
Nee:cab:
De nieuwe kampioen hebben we vanmiddag al gezien.
Man City laat inderdaad al heel veel goede dingen zien.De nieuwe kampioen hebben we vanmiddag al gezien.
Na vandaag minimaal 5 punten achterstand en dan al aan een landstitel denken omdat er 2 ballen tegen Leicester in vliegen.We zullen zien... Vorig jaar rond deze tijd geloofde ook niemand in Leicester.
Zeg ik dat dan? Ik stelde een vraag...Na vandaag minimaal 5 punten achterstand en dan al aan een landstitel denken omdat er 2 ballen tegen Leicester in vliegen.
Ik heb gewoon je vraag beantwoord en uit je reactie daarop laat je doorschemeren dat je aan een landstitel voor Liverpool denkt. Dat vind ik wat vroeg met de huidige standen.Zeg ik dat dan? Ik stelde een vraag...
Ik zeg toch nergens 'dit is de kampioen van 2017'???
Ik heb gewoon je vraag beantwoord en uit je reactie daarop laat je doorschemeren dat je aan een landstitel voor Liverpool denkt.