Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dickie moest huilen. Zo blij was hij met de centjes. Al zag het er wel 'echt' uit hoor ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League

Geld zat toch in Engeland ?

Meestal wel. Als je het dan ook nog eens goed besteed, dan kan je echt stappen maken.

Zonder gelul wel een topprestatie van Dick. Sunderland is echt een verschrikkelijk matige ploeg.
 

SanMark.

Well-known member
Naar eigen zeggen heeft ie alleen Rusland echt voor de centen gedaan.

Ach dat geloof ik wel.

Het is een enorme liefhebber en als dat je lust en je leven is, is er toch niets mooiers dan in Engeland ( of een ander topland) het voor het zeggen te hebben op het hoogste niveau.
 

Eresd?g?

Banned
Ik heb het idee dat hij de beslissing heeft genomen om ermee te kappen. En dat kwam er nu allemaal even uit. Laatste klusje. Wel netjes idd, toch weer 3 Nederlandse toptrainers in Engeland. Volgend jaar alleen weer twee....
 

JFK

Well-known member
Ik gun 't Dickie van harte. Fijn mens, prima trainerT.

Ik krijg altijd de kriebels van die vent.
Elke keer als hij ergens aan begint word je verveeld met die ?berenthousiaste verhalen over hoe geweldig het allemaal wel niet is.
Dat er respect is, warm bad, echte clubmensen en nog meer open deuren.
De eerste 2 wedstrijden gaat hij altijd heel overdreven coachen. Kijk Dickie eens begaan zijn met de club.
Na een half jaartje gaat ie vervolgens geheimzinnig doen over zijn toekomst. Verlengen of niet? Van die vragen, wordt Dickie weer strontvervelend en ziet achter elke boom een vijand.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zonder gelul wel een topprestatie van Dick. Sunderland is echt een verschrikkelijk matige ploeg.

Zonder afbreuk van Advocaat's prestaties, want het is wel knap dat hij op zo'n korte tijd en quasi meteen de nodige punten gehaald heeft, maar al die onderste teams in Engeland zijn gewoon erg matig...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonder afbreuk van Advocaat's prestaties, want het is wel knap dat hij op zo'n korte tijd en quasi meteen de nodige punten gehaald heeft, maar al die onderste teams in Engeland zijn gewoon erg matig...

Ow dat zeker. Maar als hij van de acht wedstrijden er drie wint, drie gelijk speelt en twee verliest, dan presteer je qua puntenaantal op het niveau van een club aan de onderkant van het linkerrijtje.
 

Batigoal

Well-known member
Heel knap van Advocaat met zo'n prutselectie. Ik kan me echter niet voorstellen dat hij blijft bij de club. Vliegen ze volgend jaar alsnog uit.
 

gevegt

Well-known member
Als trainer ken ik hem niet, maar als mens wel. Prima man met het hart op de goede plaats.
 

Keyser S?ze

New member
Zo komt ie anders wel op mij over. Al jaren.

Op TV komt hij sympathiek over. In het echt is hij niet erg aardig voor bijvoorbeeld zijn familie. Misschien brengt het zwerversbestaan van een trainer mee dat je geen tijd of belangstelling hebt voor je familie en bekenden. Maar dan nog heeft hij zich niet als een fijn mens gedragen.
 

Lord Flash

New member
Zijn broer had toen toch rond het WK '94 zo'n kutnummer gemaakt? Advocaatje usaatje of zoiets. Dan verdien je het ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan