Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Haha, ja die komt natuurlijk 100% door Memphis.

Haha ja, een halve minuut later volgt er aan de andere kant van het veld een afstandschot dat van richting veranderd wordt maar het is toch echt de schuld van Depay.

De actie voorafgaand aan de goal van Rooney was prima en als die flutbelg zijn werk doet heeft-ie ook nog een assist.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je met zo'n middenveld speelt als Liverpool doet, dan haal je ook wel al het voetbal uit een ploeg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
3 PSV'ers die Memphis verdedigen, je verwacht het niet. Uit het balverlies van hem (Hem?) komt uiteindelijk de goal.
 

gevegt

Well-known member
Haha ja, een halve minuut later volgt er aan de andere kant van het veld een afstandschot dat van richting veranderd wordt maar het is toch echt de schuld van Depay.

De actie voorafgaand aan de goal van Rooney was prima en als die flutbelg zijn werk doet heeft-ie ook nog een assist.
Zo is het maar net. Vooral zijn linkerbeen gaat steeds meer meedoen.

Hij zit nog lang niet op niveau, maar echt heel slecht viel hij ook niet in.
 

JMD

Well-known member
3 PSV'ers die Memphis verdedigen, je verwacht het niet. Uit het balverlies van hem (Hem?) komt uiteindelijk de goal.

Tuurlijk joh. Ik ben een van Memphis grootste criticasters, gevegt wordt af en toe gek van me, en ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Memphis niet goed is in Engeland bij United. Maar aan die goal gaan wel meer fouten vooraf dan die van Memphis.

Jij zou Memphis zelfs nog de schuld van een tegengoal geven als hij in de aanval de bal verspeelt, dat er 5 Unitedspelers de mist in gaan en de keeper een blunder maakt waardoor er een goal ontstaat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Veel goals vandaag.

Ik heb niks tegen Memphis, maar die bal moest hij weg rossen. Punt.
 

Maasveld

Well-known member
Tuurlijk joh. Ik ben een van Memphis grootste criticasters, gevegt wordt af en toe gek van me, en ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Memphis niet goed is in Engeland bij United. Maar aan die goal gaan wel meer fouten vooraf dan die van Memphis.

Jij zou Memphis zelfs nog de schuld van een tegengoal geven als hij in de aanval de bal verspeelt, dat er 5 Unitedspelers de mist in gaan en de keeper een blunder maakt waardoor er een goal ontstaat.

Die eerste twee tegendoelpunten waren ook de schuld van Memphis.
 

gevegt

Well-known member
Het is een soort lijm.
Toen ik in militaire dienst zat, had ik een gat in mijn kop tijdens een bivak. Dat werd toen gelijmd.

Bij mij hebben vrienden ooit een gat in mijn kop gelijmd met Bizon Kit. Daar geniet ik nu nog van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan