Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Louis moet niet zeuren. Hij weet toch dat het zo gaat in de voetbalwereld. Als de resultaten uitblijven komen de verhalen vanzelf over mogelijke opvolgers, terwijl de trainer van dienst er dan nog zit.
 
G

Gast

Guest
Aan de andere kant; het gaat wel weer over Van Gaal en niet over zijn team. Dat doet -ie dan wel weer goed.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens de geruchten zou Van Gaal ontslagen zijn.

Heb jij er ooit bij stil gestaan wat deze post met Mevrouw van Gaal doet? Wat dit met zijn kinderen doet? En met zijn kleinkinderen? Of met de fans van Manchester United die op DVK mee lezen? Nee, daar staat Meneer de President niet bij stil he?
Neem nog een pasteitje, ik wens je prettige kerstdagen en -mocht ik je hier dan nog zien wat ik niet aanneem na de ban die je zult krijgen voor bovenstaande post- een gelukkig nieuwjaar.
 

JFK

Well-known member
Heb jij er ooit bij stil gestaan wat deze post met Mevrouw van Gaal doet? Wat dit met zijn kinderen doet? En met zijn kleinkinderen? Of met de fans van Manchester United die op DVK mee lezen? Nee, daar staat Meneer de President niet bij stil he?
Neem nog een pasteitje, ik wens je prettige kerstdagen en -mocht ik je hier dan nog zien wat ik niet aanneem na de ban die je zult krijgen voor bovenstaande post- een gelukkig nieuwjaar.
Ja die was geweldig!
 

gevegt

Well-known member
Heb jij er ooit bij stil gestaan wat deze post met Mevrouw van Gaal doet? Wat dit met zijn kinderen doet? En met zijn kleinkinderen? Of met de fans van Manchester United die op DVK mee lezen? Nee, daar staat Meneer de President niet bij stil he?
Neem nog een pasteitje, ik wens je prettige kerstdagen en -mocht ik je hier dan nog zien wat ik niet aanneem na de ban die je zult krijgen voor bovenstaande post- een gelukkig nieuwjaar.
Bah, ga je op het eind van het jaar weer echt grappig doen?
 

Abubakari

Well-known member
Is Eef weer bezig?

Nee, Eef heeft wel humor. Dit was echt ??n van de meest humorloze personen op DVK, iemand die zelfs onbedoeld nog nooit grappig was geweest. En dat wil wat zeggen met dat rariteitenkabinet op DVK. Dan weet jij toch wel wie ik bedoel?
 

gevegt

Well-known member
Nee, Eef heeft wel humor. Dit was echt ??n van de meest humorloze personen op DVK, iemand die zelfs onbedoeld nog nooit grappig was geweest. En dat wil wat zeggen met dat rariteitenkabinet op DVK. Dan weet jij toch wel wie ik bedoel?

Ah, je doelt op JFK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan