Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo typisch Liverpool dit. Ik zei het vanmiddag nog tegen Fabian.

Nu wel de 1-1 onterecht afgekeurd. Zonde.
 

SanMark.

Well-known member
Je maakt het me ook niet makkelijk. De winterstop hebben ze niet. Maar ik denk niet dat ze de illusie hebben dat ze bij de beste vier gaan eindigen.

Met winterstop bedoel ik transferwindow.

Stop de tijd.

Ik zie ze ook niet bij de beste 4 eindigen en de druk zal straks ook alleen maar groter worden, alleen ze houden het nu al een jaar vol.

Dus als ze geen tot weinig blessures van de keyspelers krijgen moeten ze het nog wel even volhouden. Daarnaast hebben ze geen Europees voetbal itt hun concurrenten.
 

Kielse Rat

Well-known member
En zo blijft het voorlopig allemaal nog net te wisselvallig om echt de aansluiting met de top te vinden. Zonde, een gemiste kans.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarbij ook aangetekend werd dat het nog zo wisselvallig was als de neten....
Nu is het plotseling wisselvallig? Zo klonk het toch niet bijvoorbeeld bij Voetbalinside. Alles is gebaseerd op 1 goede wedstrijd tegen Man City. Buiten die wedstrijd hebben ze met 1-0 gewonnen van Swansea en met 1-3 bij Chelsea(daar wint iedereen tegenwoordig) in 7 PL wedstrijden. Enige uitschieter in de PL is die wedstrijd tegen City, voor de rest is het niet beter dan wat er bij hun in de buurt staat.
 

JMD

Well-known member
Nu is het plotseling wisselvallig? Zo klonk het toch niet bijvoorbeeld bij Voetbalinside. Alles is gebaseerd op 1 goede wedstrijd tegen Man City. Buiten die wedstrijd hebben ze met 1-0 gewonnen van Swansea en met 1-3 bij Chelsea(daar wint iedereen tegenwoordig) in 7 PL wedstrijden. Enige uitschieter in de PL is die wedstrijd tegen City, voor de rest is het niet beter dan wat er bij hun in de buurt staat.

Oke. Dacht dat je het over mijn opmerking had in het topic van de League Cup van woensdag. Daar gaf ik aan dat Liverpool woensdag het beste voetbal speelde wat ik dit seizoen in Engeland heb gezien, maar dat Liverpool nog zo wisselvallig is en dat het zondag zo maar anders kan zijn...
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
In de PL kan iedereen van elkaar winnen. Degene die daar de toto wint, is eigenlijk van lotje getikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan