Pascallovic
Well-known member
Logisch. Ik heb bij de Vbookie alles op winst van Liverpool gezet, om de boel daar te frustreren.Actie van Gini Wijnaldum leidt tot de 1-0 voor Newcastle. Skrtel raakt de bal nog aan.
Logisch. Ik heb bij de Vbookie alles op winst van Liverpool gezet, om de boel daar te frustreren.Actie van Gini Wijnaldum leidt tot de 1-0 voor Newcastle. Skrtel raakt de bal nog aan.
Dit kon je idd aan zien komen.Zo typisch Liverpool dit. Ik zei het vanmiddag nog tegen Fabian.
Je maakt het me ook niet makkelijk. De winterstop hebben ze niet. Maar ik denk niet dat ze de illusie hebben dat ze bij de beste vier gaan eindigen.
1-1 onterecht afgekeurd
Mooi zo.
Liverpool is jouw club niet??
Best voetballende ploeg van Engeland heb ik gehoord en gelezen.Het lek was boven toch?
Vandaag niet.Best voetballende ploeg van Engeland heb ik gehoord en gelezen.
Best voetballende ploeg van Engeland heb ik gehoord en gelezen.
Nu is het plotseling wisselvallig? Zo klonk het toch niet bijvoorbeeld bij Voetbalinside. Alles is gebaseerd op 1 goede wedstrijd tegen Man City. Buiten die wedstrijd hebben ze met 1-0 gewonnen van Swansea en met 1-3 bij Chelsea(daar wint iedereen tegenwoordig) in 7 PL wedstrijden. Enige uitschieter in de PL is die wedstrijd tegen City, voor de rest is het niet beter dan wat er bij hun in de buurt staat.Waarbij ook aangetekend werd dat het nog zo wisselvallig was als de neten....
Nu is het plotseling wisselvallig? Zo klonk het toch niet bijvoorbeeld bij Voetbalinside. Alles is gebaseerd op 1 goede wedstrijd tegen Man City. Buiten die wedstrijd hebben ze met 1-0 gewonnen van Swansea en met 1-3 bij Chelsea(daar wint iedereen tegenwoordig) in 7 PL wedstrijden. Enige uitschieter in de PL is die wedstrijd tegen City, voor de rest is het niet beter dan wat er bij hun in de buurt staat.