Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Geef Klopp nog een jaartje of twee en Liverpool speelt weer mee voor de titel. Daar geloof ik echt wel in. Met de selectie van dit seizoen is Europees voetbal het hoogst haalbare.

Mooi voor Leicester. Hopelijk kunnen ze het even volhouden. Met Mahrez en vooral Vardy brengen ze ook gewoon leuk en spectaculair voetbal, dus ze verdienen het ook wel van er eens te staan. Die terugval zal er ongetwijfeld wel komen want ze incasseren ook wel veel doelpunten en ze hebben vooral de clubs uit het rechterrijtje getroffen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Keek net de samenvatting. Wat een energie zit er in dat spel van Liverpool. Heerlijk om naar te kijken. Alles vooruit en vol gas druk zetten. Dat flikt die Klopp toch maar even in kort tijdsbestek.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Newcastle liggen er alweer 4 in na 47 minuten. Wat is het daar toch een drama elke week. Crystal Palace uit kun je natuurlijk verliezen, maar wederom op zo'n manier. Ze kwamen nog wel op een 0-1 voorsprong.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
PL-record inderdaad.

Nog geen all-time record. Is nu ex-aequo met Stan Mortensen begreep ik. Dat moet jaren '50 bij Blackpool geweest zijn dan.

Klopt. Dat record pakt hij volgende week. :rumcolaa:

Maar serieus, hoe knap is dit dan? Het gaat al de hele week over dat record. En dan gewoon je eerste kans, niet eens zo'n makkelijke, zo overtuigend inschieten. Voor Leicester ook heel gunstig trouwens. Druk is eraf en nu kunnen ze gewoon gaan voetballen. Man Utd gaat het heel zwaar krijgen.
 

JMD

Well-known member
Grote oudspeler van blackpool. In hun gouden tijd werden die 2e in de premier league ( die toen natuurlijk nog niet zo heette) , scoorde ik meen 3x in de 'matthewsfinal' toen blackpool een achterstand van 1-3 in de cupfinal omboog naar 4-3 in de laatste minuten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan