Janssen
Well-known member
Depay is gewoon schromelijk overschat. Die zit over 2 jaar in Griekenland en daarna richting Quatar
Haha.
Depay is gewoon schromelijk overschat. Die zit over 2 jaar in Griekenland en daarna richting Quatar
Ja, ik weet dat het jou idool is. We zullen zien.
Iedereen die die jongen vaker 90 minuten aan het werk heeft gezien (en dan niet op tv) weet dat het een exceptioneel talent is. Zeg maar potentieel niveau Arjen Robben. Of het er ooit uit helemaal komt weet niemand zeker, maar dit is geen Ryan Babel.
Iedereen die die jongen vaker 90 minuten aan het werk heeft gezien (en dan niet op tv) weet dat het een exceptioneel talent is. Zeg maar potentieel niveau Arjen Robben. Of het er ooit uit helemaal komt weet niemand zeker, maar dit is geen Ryan Babel.
Je bagatelliseert nogal zijn tijd in de Eredivisie.Het mag er natuurlijk wel een klein beetje meer uitkomen als nu. Vooralsnog lijkt het een jaartje eredivisie waar in alles meegezeten heeft waarna gekke Louis er een grote zak geld voor over had. Vooralsnog schaal ik hem dichter naar het niveau Babel dan het niveau Robben in.
Je bagatelliseert nogal zijn tijd in de Eredivisie.
Het niveau Babel is hij al lang ontstegen.
Iedereen ontstijgt het niveau Babel.
Zo is bijv. Kenny van der Weg ook dat niveau ontstegen.
Dus Marinos is gek?
Is Abukanarie een neger?Dus Marinos is gek?
Is Abukanarie een neger?
Die quote ik even.Nee.
Depay lijkt mij trouwens meer de nieuwe Royston Drenthe. Aan zelfoverschatting ten onder gaande modepoppen.
Depay gaat die 92 wedstrijden in de PL net zo min halen als de 42 interlands van Babel. Over twee jaar speelt Depay bij NAC.