Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Zometeen mag Liverpool aan de slag. Het opent de competitie waar het het afgelopen jaar eindigde, bij Stoke. Toen werd het vernederd. Ben benieuwd hoe het nu gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Het heeft geholpen dat West Ham alles op de competitie richtte i.p.v. de Europa League. Goed gezien van Bilic. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, dat Engels van Erwin Koeman slaat werkelijk alles. Vanochtend dacht ik dat hij ongeveer op hetzelfde niveau zat als Ronald, maar het is veel en veel erger.
 

Janssen

Well-known member
Heerlijk dat Arsenal meteen onderuit gaat. Had Wenger nog wat te mekkeren na afloop? Neem aan dat dit aan iedereen behalve aan hemzelf ligt.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dan heb je dit seizoen nog eens het gevoel dat Arsenal om de titel kan spelen, gaan ze gelijk onderuit tegen West Ham. :wtf:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las laatst wat kritiek, maar ik vind de maandagavond wedstrijd in de Premier League echt super! Na weer een dag werken toch nog even languit op de bank en een leuk toetje na het voetbalweekend.
 

JMD

Well-known member
Ik las laatst wat kritiek, maar ik vind de maandagavond wedstrijd in de Premier League echt super! Na weer een dag werken toch nog even languit op de bank en een leuk toetje na het voetbalweekend.
Met ingang van dit jaar ook vaak een vrijdagavondduel uit de PL...

Las overigens net het statistiekje dat de kampioen van de afgelopen 5 jaar in de PL steeds zijn 1e duel op maandag speelde. Dus nu City?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooi potje ook, op papier. Sowieso hebben de 'kleine' clubs tegenwoordig hele sterke selecties.

Hups Baggies
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goal Tour?. Met wat fortuin, maar hij zit.

Voor de wedstrijd misschien niet zo vervelend, want ik was juist aan het typen dat WBA wel heel verdedigend speelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan